رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه از اعلام آمادگی پلیس راهور شهر‌های مسیر تردد زائرین برای بازگشت خبر داد .

به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه گفت : برنامه ریزی لازم را برای روان سازی ترافیک هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی انجام گرفته است.

وی گفت : نظر به اینکه معمولا در بازگشت میزان تردد‌ها در سطح شهر‌های استان نسبت به زمان رفت افزایش پیدا می‌کند لذا پلیس راهور استان برای بازگشت زائرین وبرقراری امنیت ترافیکی آن‌ها طرح ترافیکی ویژه اجرا خواهد کرد

شیری افزود : همکاری رانندگان گرامی در رعایت مقررات راهور وتوجه به علائم راهنمای راه‌ها ومعابر وتردد از کمربندی شهر‌ها مطمئنا کمک بسیار شایانی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.

وی در بخشی از صحبت هایش اشاره کرد که برای سهولت در تردد زوار گرامی در شهر‌های مسیربیش از ۸۰ تیم گشتی سواره وبیش از سیصد نفر پیاده پلیس راهور استفاده شده است .

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به خستگی زائران اربعین حسینی هنگام بازگشت از این سفر معنوی توصیه کرد: پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی درموکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت برای رانندگان ضروری دانست .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک انجام شده است

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.