جانشین پلیس راه گیلان گفت: محور اطاقور به املش بازگشایی شده است و رانندگان می‌توانند از کنارگذر این محور تردد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: محور اطاقور به املش که بر اثر وقوع سیل مسدود شده بود امروز به صورت موقت بازگشایی شده است و رانندگان می‌توانند از کنارگذر این محور تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۲۶ تصادف در جاده‌های گیلان ۳۶ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند افزود: همچنین در این مدت در محدوده تالش به صومعه سرا بر اثر برخورد خودروی سواری پژو با موتور سیکلت، راکب موتور سوار به علت نداشتن کلاه ایمنی در دم جان سپرد.

جانشین پلیس راه گیلان به ورود سامانه بارشی به استان و لغزنده بودن معابر اشاره کرد و از رانندگان خواست از تردد غیر ضروری در محور‌های کوهستانی خود داری کنند و حتما لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ جابر صفاری با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های استان عادی است و تردد با سهولت انجام می‌شود گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای جلوگیری از سوانح رانندگی بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی از تلاش برای بازگشایی محور پونل به خلخال  خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.


انتهای پیام/م. ع

محور اطاقور به املش بازگشایی شد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.