مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :هدف بزرگ ورزش کهگیلویه بویراحمد المپیک 2020 است و در این راستا نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج  رئیس هیات اسکیت کهگیلویه وبویراحمد در این نشست که در محل دفتر علوی مدیر کل ورزش و جوانان  استان برگزار شد از حمایت ها و پیگیرهای مدیر کل در جهت ارتقای ورزش استان و اسکیت تقدیر کرد .
احسان بهرامی ورزش اسکیت را جزو رشته های برتر استان از لحاظ حضور ملی پوش در تیم های ملی برشمرد و نبود فضا و سالن را مهمترین مشکل این رشته دانست.
رئیس هیات اسکیت کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت و پتانسیل موجود در این هیات و ورزشکاران را عالی و قابل قبول ذکر کرد و از حضور 11 ملی پوش استان در رشته رول بال خبر داد .
بهرامی از کسب مقام اول ویدا پیره و مقام سومی حمید رضا نبوی در رشته الپاین که در تهران بدست امد خبر دادافزود:مسابقات آلپاین قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان برگزار شد و امیدوارم با تلاش  شاهد حضور این قهرمانان در این رقابت ها باشیم.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هدف ورزش استان را ارتقاء و جایگاه هیات های استانی در کشور برشمرد و ازتلاش و پیگیری رئیس و اعضای این هیات در ارتقای این رشته در کشور تقدیر کرد .
علوی ایجاد زیر ساخت های رشته اسکیت را یکی از اولویت دستگاه ورزش استان برشمرد و خواستار تلاش بیشتر در جهت شناسایی استعدادها در این رشته و معرفی قهرمانان به تیم های ملی شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان هدف بزرگ ورزش استان را حضور قهرمانان و ملی پوشان استان در رقابتهای المپیک 2020 ذکر کرد و بیان داشت:بی شک با توجه به پتانسیل و ظرفیت ورزشکاران استان ،شاهد حضور تعدادی از ورزشکاران کهگیلویه بویراحمد در این رویداد بزرگ خواهیم بود و این مهم جزو با حمایت مسئولین استانی و کشوری و تلاش جامعه ورزش میسر نخواهد شد.
وی دوری از تشنج و هیاهو و ایجاد بستری مناسب و بدون از حاشیه را عامل ارتقای ورزش استان دانست و از جامعه ورزش  خواست در جهت ارتقا و شکو فایی ورزش کهگیلویه بویراحمد تلاش کنند.
در این ائین با اهدا گل و هدایای نقدی از ویدا پیره وحمید رضا نبوی که در رقابتهای قهرمانی آلپاین کشور به مقام های اول و سوم دست یافتند تقدیر و تجلیل شد. 
 انتهای پیام/غ

 تلاش برای حضور در المپیک 2020

برچسب ها: المپیک ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.