۶ مازندرانی از امروز در مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر ۲۳ سال دختر و پسر قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان از عصر امروز با حضور نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، ترکیه و قایقرانان کشورمان در رودخانه کرج استان البرز آغاز می‌شود و تا ١٢ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی از مازندران، یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین در بخش دختران و ماهان ادریسی، دانیال خسروی و مرصاد واحدی از مازندران، امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری در بخش پسران ملی پوشان قایقرانی ایران در این مسابقات هستند.

کتایون اشرف و اسفندیار شیرمحمدی به ترتیب سرمربی تیم ملی در دو بخش پسران و دختران هستند و سمیه فلاح عسگری هم مربی و سرپرست تیم ملی دختران است.

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر ١۴ جاده کرج - چالوس (رودخانه کرج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

آغاز مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان با حضور ۶ مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.