رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری با شکوه هر چه تمام تر در 149 نقطه استان خراسان رضوی و با حضور مقتدرانه مردم برگزار می شود.

اقتدار و شکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: ۱۳ آّبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی است، اولین رویداد در ۱۳ آبان سال ۴۳ بود که امام(ره) را به خاطر اعتراض و ایستادگی در مقابل قانون کاپیتولاسیون از ایران به ترکیه تبعید کردند، رویداد دوم ۱۳ آبان ۵۷ تیراندازی رژیم ظالم پهلوی به سمت دانشجویان و دانش آموزان متحصن در دانشگاه تهران بود که در آن جریان ۵۶ دانش آموز به شهادت رسیدند و رویداد سوم هم در ۱۳ آبان سال ۵۸ بود که دنشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که مسئول ایجاد فتنه و تلاش برای براندازی نظام بود را انقلاب دوم نامیدند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی مصوبه ای ۱۳ آبان را روز ملی استکبارستیزی نامگذاری کرد.

سلطانی افزود:۱۳ آبان سال جاری مصادف شده با شروع دور دوم تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اسلامی لذا این روز از اهمیت دو چندانی برخوردار است و خوشبختانه مردم این آمادگی را دارند که با توجه به شرایط حساس کنونی بار دیگر به صحنه بیایند و از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به طور رسمی اعلام کرده به دنبال براندازی نظام است، ادامه داد:از ابتدای سال جاری تمامی برنامه های اجرا شده در استان با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و اوج برنامه های چله انقلاب در دهه فجر خواهد بود.

سلطانی با بیان اینکه آغاز مراسم راهپیمایی در مشهد از ساعت ۸ صبح در میدان بسیج خواهد بود، اظهارداشت:اجرای سرود با حضور ۱۱۳ دانش آموز در میدان بسیج، سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نواختن زنگ استکبار ستیزی توسط استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش در دبیرستان ۱۳ آبان و قرائت قطعنامه از برنامه های این روز خواهد بود.

وی ادامه داد: اقلام تبلیغاتی شامل پوستر، کارتن پلاست و پرچم برای کلیه شهرستانها ارسال شده، با صداوسیما برای پوشش تصویری مراسم هماهنگی انجام شده، همچنین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مترو هم برای جابه جایی دانش آموزان اختصاص یافته و آماده سازی عرصه میدان بسیج هم بر عهده سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گذاشته شده است.

انتهای پیام// ف.ح

 

سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،در راهپیمایی 13 آبان مشهد

برچسب ها: دانش آموزان ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.