یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خواهیم بود.


مانور سیاسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه اثری در کشور ندارد/ضرورت حضور گسترده مردم در روز استکبارستیزیحسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است که موجب ایجاد استقلال، آزادی و تشکیل جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی شده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب، آمریکا به عنوان دشمن اصلی با انقلاب مخالفت کرده و تمام تلاش‌های این کشور در همین راستا بوده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه جنگ 8 ساله،حمله طبس، تحریم‌ها و تهدیدها و کمک به گروه‌های منافق، تروریست، تکفیری و داعش تنها بخشی از دشمنی‌های آمریکا علیه ایران بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا یک دشمنی استراتژیک است که طبق سخن امام خمینی، آمریکا یک شیطان بزرگ است.

دبیر کل حزب سبز در رابطه با راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد: ملت ما همواره ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضرند و مبارزه با آمریکا را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دادند چرا که مردم به پای انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی در 4 نسل پس از انقلاب نهادینه شده است، خاطرنشان کرد:  اکنون بسیاری از کشورهای دنیا باور دارند که آمریکا یک کشور سلطه‌طلب جهانی است و با استفاده از ابزارهای قدرت حقوق ملت‌ها را زیر پا می گذارد تا از کشورهای دیگر سوءاستفاده ‌کند.

کنعانی مقدم در خصوص عهدشکنی آمریکایی‌ها در برجام اظهار کرد: آمریکا با زیر پا گذاشتن حقوق کشورهای دیگر و قلدری  در جهان می‌خواهد در جهان حکومت کند در حالی که امام راحل در سال 42 هیمنه این دولت مستکبر را با مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون درهم شکست و امروز این موضوع برای افکار عمومی جهان امری ثابت شده است.

دبیرکل حزب سبز خاطرنشان کرد:آمریکا اکنون با اعمال تحریم‌ها و فشارها به کشورمان به این نتیجه رسیده است که این تحریم‌ها اثری بر جمهوری اسلامی ایران  و ایستادگی آنان در پای آرمان‌های انقلاب و امام ندارد.

وی با بیان اینکه ایران با اعمال تحریم‌های آمریکا در امورش خودکفاتر شده است، تصریح کرد:  آمریکا اکنون به دنبال محاصره اقتصادی ایران در جهان است اما نمی‌داند که جهان با وسعتش در تبادلات تجاری و اقتصادی موجب ارتباط ایران با بیش از 10 کشور همسایه از لحاظ خاکی و آبی شده  است که این مسئله توانسته است راه‌های نفوذ، عبور و شکستن محاصره را از میان بردارد.

کنعانی مقدم در خصوص مانور سیاسی آمریکا در ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: این مانور سیاسی آمریکا تداوم نخواهد داشت و اثرات خود را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
تحریم امریکا هیچ تاثیری ندارد ...مرگ بر امریکا بعد از 13 ابان دلار فرغونی 10 ریال میشود که ارزش داشتن ندارد اصلا حرام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
چهل ساله که امریکا با ملت سر جنگ دارد امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
کشوری بااین همه ثروت ودارای چرابایدمردمش انقدرتوفقر و مشکلات باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
دانمارک از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های بیشتری رو علیه ایران در نظر بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
حربه آمریکا ترساندن است اگر این بت را بشکنیم هیمنه آمریکا در سراسر جهان نابود خواهد شد آمریکا ببرکاغذی است. الله اکبر بزرگ فقط خداوند است. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر مفسدین اقتصادی و خیانتکار وطن
Canada
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
چرا به امور معیشت مردم رسیدگی نمیشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر
۱۷:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
من صادرکننده کیوی به هند هستم پارسال کرایه کانتینر کشتی 600 دلار 5000تومنی بود که میشد .3 میلیون تومان اکنون باید 3500 دلار 14000تومنی بدیم میشه 50 میلیون
آخرین اخبار