وزیر خارجه کشورمان ضمن اشاره به ادعاهای دانمارک علیه ایران آن را اقدام منحرف و خیره‌سرانه موساد و عاملی برای تقویت عزم ایران جهت تعامل سازنده با جهان توصیف کرد.

­ظریف: اقدامات انحرافی موساد تنها عزم ما را برای تعامل سازنده با جهان تقویت می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجمد جواد ظریف،  وزیر امور خارجه کشورمان ادعاهای دانمارک علیه ایران را "عملیات پرچم‌های دروغین" از سوی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، (موساد) توصیف کرده و ضمن منحرف و خیره‌سرانه خواندن آن، این اقدام را عاملی در جهت تقویت عزم ایران برای تعامل سازنده با جهان توصیف کرد.

وزیر خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اقدام منحرف و خیره‌سرانه موساد در زمینه استفاده از عملیات پرچم‌های دروغین تنها عزم ما را برای تعامل سازنده با جهان تقویت می‌کند.»

ظریف نوشت: «در پی جلسه سه جانبه دیروز با ترکیه و آذربایجان امروز مذاکرات مهمی در پاکستان داشتم. روابط محکم با همسایگان اولویت ماست.»

روز سه‌شنبه دولت دانمارک بدون ارائه هیچ سندی در ادامه فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه کشورمان، ایران را به تلاش برای انجام یک عملیات ترور در خاک این کشور برای هدف قرار دادن یک معارضِ عرب متهم کرد. به ادعای فین بورچ اندرسون، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت دانمارک، دستگاه اطلاعاتی ایران در پی ترور مسئول شاخه گروهک تروریستی «الاحوازیه» در دانمارک بوده است.

انتهای پیام/

توئیت ظریف درباره ادعاهای دروغین دانمارک علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
مگر گروه الاحوازیه تروریست نیستند پس رهبر اینها در دانمارک چکار می کند چرا اروپا بهشت تروریستهای ضد ایران شده است با این حساب پذیرش FATF چه معنایی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
باید هر چه زودتر از برجام خارج بشیم
آخرین اخبار