پلیس نیویورک برای کشف معمای قتل دو خواهر ۱۶ و ۲۲ ساله عربستانی که جسد آنها هفته گذشته به صورت نوارپیچ شده در حاشیه رودخانه هادسون کشف شد، از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس نیویورک برای کشف معمای قتل دو خواهر عربستانی که جسد آنها هفته گذشته در حالیکه به هم نوارپیچ شده بودند در حاشیه رودخانه هادسون در این شهر کشف شد، با انتشار تصویر جدیدی از آنها دست به دامن مردم شد و از کسانی که اطلاعاتی در این خصوص دارند درخواست کمک کرد.

رئیس اداره پلیس نیویورک در توئیتی در این باره نوشت: «در حالیکه ما به انجام تحقیقات گسترده در زمینه مرگ دو خواهر بنام‌های تالا و روتانا که اجساد آن‌ها در روز ۲۴ اکتبر در کناره رودخانه هادسون در منهتن پیدا شد، ادامه می‌دهیم، از تمامی کسانی که اطلاعاتی درباره این دو نفر دارند، آن‌ها را می‌شناسند، آن‌ها را دیده و یا با آن‌ها ملاقات کرده‌اند، می‌خواهیم با مرکز مقابله با جرایم پلیس تماس بگیرند.»

به نوشته نیویورک‌تایمز، چهارشنبه هفته گذشته -۲۴ اکتبرمقارن با ۲ آبان- فردی که در پارک ریورساید (Riverside Park) نیویورک در حال قدم زد بود، در حاشیه رودخانه‌ای که در این پارک جریان دارد، جسم مشکوکی را در زیر آب می‌بیند و فورا با پلیس تماس می‌گیرد.

ماموران پلیس پس از مراجعه به محل و بازرسی حاشیه رودخانه، در زیر پایه‌های یک پل در قسمت کم‌عمق رودخانه جسد دو دختر جوان با لباس‌های یکدست و سیاهرنگ را مشاهده می‌کنند که از ناحیه کمر و مچ پا با نوار چسب به صورت رخ به رخ به یکدیگر بسته شده بودند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این پرونده و شواهد به دست آمده توسط پلیس و گمانه‌زنی‌هایی که درباره دست داشتن ریاض در قتل این دو خواهر سعودی مطرح شده، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۹:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
خدا لعنت کند آل سعود و حامیانشان را
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
بن سلمان از شجره خبیثه است
Iran (Islamic Republic of)
تریلی
۱۲:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
اخ اخ بن سلمان دستت بشکنه اینارو چکار داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۲:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
بن سلمان انشالله در آتش جهنم بسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
از بن سلمان خائن سوال شود چگونه انها را گشته است
-
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
کار بن سلمانه
آخرین اخبار