معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: درصورتی که هیات مدیره شرکت پدیده هزینه های کامل این تیم را تامین کند اصراری بر واگذاری آن وجود ندارد.

اصراری بر واگذاری باشگاه پدیده وجود نداردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به جلسه اخیری که پیرامون وضعیت این تیم و مشکلات آن در استانداری خراسان رضوی با حضور طرف‌های درگیر در موضوع تشکیل شد، گفت: تیم فوتبال پدیده تنها تیم استان در لیگ برتر و مایه مباهات و سربلندی استان است و به عنوان سرمایه اجتماعی این خطه محسوب می‌شود که امروز با قرارگرفتن در صدر جدول شور و نشاط ویژه‌ای در جوانان استان ایجاد کرده است و باید حفظ و حمایت شود.

وی افزود: این تیم یا باید از سوی هیات مدیره شرکت پدیده به درستی مدیریت و تامین مالی شود و مشکلات آن حل شود و یا واگذار شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در جلسه چند روز قبل، با کلیات درخواست واگذاری تیم ورزشی پدیده به شهرداری مشهد موافقت شد و مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده راهکار‌های قانونی، عملیاتی و کارشناسی واگذاری تیم تهیه و اعلام شود.

میرزایی اظهار داشت: در عین حال اگر شرکت پدیده می‌تواند این تیم را مدیریت و تامین مالی کند راه برای حفظ تیم باز است، اما اگر نمی‌تواند باید ظرف این مدت مقدمات قانونی واگذاری این تیم فوتبال صدر جدولی استان در لیگ برتر را فراهم کند.
 
انتهای پیام // ف.م
 

اعلام وضعیت واگذاری تیم پدیده

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.