وحدت و یکدلی باعث سرافرازی ایران در دوران اعمال تحریم‌های جدیدرئیس دانشگاه غیر انتفاعی گفت: در ١٣ آبان جوانان کشور فهمیدند در دوران تحریم باید بر روی پای خود ایستاد و با وحدت بر مشکلات غلبه کنند.

علی آهون منش رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و مؤسسات آموزش غیر دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: روز 13 آبان در کشورمان از چند منظر اهمیت دارد به طوری که در سال 58 دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را با یک حرکت زیبا و به یادماندنی تسخیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی به وسیله دانشجویان پیرو خط امام نشان‌دهنده استکبار ستیزی مردم ایران و بصیرت آن‌هاست و طبق فرمايش حضرت امام (ره) این کار یک انقلاب دوم محسوب می‌شود.

آهون منش تأکید کرد: روز 13 آبان همه ساله بزرگداشت‌هایی مختلف به صورت خود جوش به وسیله مردم و دانشجویان انجام می‌شود و در دانشگاه‌های غیر انتفاعی سراسر کشور نیز این مراسم با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان و  با هدف گسترش فرهنگ استکبار ستیزی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی افزود: در روز 13 آبان سخنرانی‌های متفاوتی در راستای تبیین موضوع استکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی در دانشگاه‌های غیر انتفاعی و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی انجام می‌شود تا نسل امروز پی به اهميت موضوع استکبار ستیزی ببرند.

وی با اشاره اينكه مردم امسال نيز همچون سال هاى گذشته با حضور پرشور خود قدرت ايران را به جهانيان ثابت مى كنند،  گفت: روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی به همه ما درس ایستادگی، وحدت و مقاومت در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌دهد و ما می‌توانیم با یک دلی و وحدت بیشتر از دوران اعمال تحریم‌های جدید به سلامت عبور کنیم.

آهون منش یادآوری کرد: پیشرفت علم و دانش در دانشگاه‌های کشور ارتباط غیر مستقیمی با تسخیر لانه جاسوسی دارد زیرا در این روز جوانان مومن و مردم کشور فهمیدند که در دوران اعمال تحریم‌ها به وسیله دشمنان باید بر روی پای خود بایستند و با هم وحدت و هم دلی بر مشکلات غلبه کنند.

انتهای پیام /

برنامه‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی و مؤسسات آموزش عالی در آستانه 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار