نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: باید وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی برای رفع چالش واحدهای صنعتی و تولیدی کشور اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد‌های صنعتی و تولیدی در ثبت سفارش خرید مواد اولیه از خارج کشور برای تولید کالا مشکل دارند.

وی در ادامه افزود: نوسان قیمت ارز و کندی در واردات کالا یکی از چالش های اساسی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است که باید وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی برای رفع این چالش اقدام کنند.

کاتب خاطرنشان کرد: اکنون بنگاه های اقتصادی کشور در جابجایی وجه، مشکل انتقال دارند که به دلیل نوسان قیمت ارز بسیاری از صاحبان واحدهای تولیدی در خرید کالای اولیه تولید، سردرگم هستند.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون سامانه انتقال وجه از سوی ایران با کشور چین و اتحادیه اروپایی در حال فعالیت است که با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور برطرف می شود.

انتهای پیام / گ

نوسان قیمت ارز و کندی واردات یکی از چالش های اساسی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است

برچسب ها: اخبار مجلس ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.