به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران کاریابیهای غیردولتی استان اردبیل اظهار داشت: تمامی مشمولان دریافت مقرری بیمه بیکاری در استان در راستای برون سپاری وظایف تصدیگری دولت به بخش خصوصی، مراحل تشکیل پرونده بیمه بیکاری در استان به دفاتر کاریابی غیردولتی شهرستان اردبیل واگذار شده است.
وی تصریح کرد: بر همین اساس مشمولان دریافت مقرری بیمه بیکاری میتوانند با ارائه سوابق بیمه و مدارک لازم برای بررسی و طی مراحل تشکیل پرونده بیمه بیکاری خود به نزدیکترین دفتر مجاز کاریابی در مرکز استان یا به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستانها مراجعه نمایند.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: متقاضیان بیمه بیکاری میتوانند با مراجعه به دفاتر کاریابی غیردولتی دارای مجوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با پیمودن مراحل تشکیل پرونده بیمه بیکاری، از خدمات اشتغال مجدد این دفاتر نیز بهرهمند شوند.
رحیمی بیان کرد: افزایش میزان رضایتمندی ارباب رجوع، کاهش تردد غیرضرور مراجعان در استان، افزایش اشتغال مجدد مقرری بگیران، مهارتآموزی مقرری بگیران بیمه بیکاری، کمک به صندوق بیمه بیکاری و کاهش قابل توجه هزینههای دولت از مزایای واگذاری خدمات بیمه بیکاری به کاریابیها است.
انتهای پیام/ع