بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و خداراشکر که توانستم برای تیم تاثیر گذار باشم.

ترابی: از اینکه در شکست استقلال سهیم بودم خوشحالمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال سایپا بعد از شکست استقلال و حذف این تیم از جام حذفی گفت: سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و خداراشکر که توانستم برای تیم تاثیر گذار باشم. در ادامه مسیرم با تیم سایپا نیز سعی می کنم تمرکزم را حفظ کنم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی های جام حذفی از بازی های لیگ برای علی دایی مهمتر است یا خیر گفت: همه ی بازی ها برای علی دایی مهم است و این موضوع را از برخورد او با ما در رختکن می توان فهمید.

ترابی در مورد بازی بعدی تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی با سپاهان را در پیش داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

او در مورد اولین گلش در این فصل برای تیم سایپا گفت: امروز توانستم اولین گلم را برای تیم سایپا در این بازی به ثمر برسانم اما این موضوع تاثیری روی عملکردم در تیم پرسپولیس نخواهد گذاشت و برای موفقیت در این تیم نیز باید سخت تلاش کنم.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که این بهترین بازی او برای سایپا در این فصل بود یا خیر گفت: من فقط در این بازی خوب نبودم و مقابل تیم پرسپولیس در بازی لیگ نیز یکی از بهترین بازی هایم را انجام دادم. هواداران پرسپولیس در این بازی از من انتظار داشتند که خوب عمل کنم و خداراشکر که این اتفاق هم افتاد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد موقعیت های از دست رفته گفت: امروز موقعیت های دیگری هم داشتم که با کم دقتی از دست دادم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانم جبران کنم.


 بیشتر بخوانید:

اولین گل گرو براى استقلالى‌ها

خطير: بازى مقابل سايپا بسيار حساس است

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر


انتهای پیام/

صحبت های ترابی بعد از برد مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار