سرمربی پرسپولیس گفت: فلسفه ما این است برای برد به زمین برویم و برایمان چندان فرقی ندارد میزبان باشیم یا مهمان، برد برای ما مهم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در نشست خبری پیش از بازی مقابل کاشیما آنتلرز در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه توانسته ایم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم و این بازی برای ما مطمئنا یک بازی بزرگ می تواند باشد. در هر صورت امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل نماینده ژاپن به عرصه ظهور بگذاریم، تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

او افزود: باید بگویم فیلم بازی های کاشیما را دیده ایم و به خوبی از نقاط ضعف و قوت آنها آشنایی داریم. با تمام توانمان به اینجا آمده ایم چرا که به عنوان بهترین تیم غرب آسیا به فینال راه یافته ایم و تمام تلاشمان را می کنیم همین روندی را که تا به امروز داشته ایم، در فینال هم ادامه دهیم.انشاالله با یک نتیجه خوب ژاپن را ترک کنیم تا مهیای بازی برگشت مقابل کاشیما شویم.

برانکو درمورد اینکه برنامه پرسپولیس برای ضربات ایستگاهی که کاشیما از روی نقاط کرنر ارسال می‌کند، چیست، توضیح داد: به هر حال این طور مسائل طبیعی است ولی ما کاشیما را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و بهترین راه برای مقابله با این تیم را انتخاب کرده‌ایم. به خوبی آگاهم این تیم جدای در اختیار داشتن بازیکنان سطح بالا کیفیت خوبی هم دارد چرا که توانسته در دو بازی رفت برگشت سئول را شکست دهد به فینال راه یابد. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ فکری به خوبی مهیای این دیدار هستند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه در چند بازی اخیر، این تیم در تهران توانسته در بازی های برگشت همواره به پیروزی دست یابد، این طور واکنش نشان داد: ما خوشحال هستیم که این اتفاق رخ داده زیرا در آزادی از حمایت تماشاگران پر شوری برخوردار هستیم. آنها از ابتدای بازی تا دقیقه 90 ما را تشویق می‌کنند و همین موضوع بخودی خود موجب می‌شود تیم بازی خوبی ارائه دهد. البته نباید فراموش کرد فلسفه ما این است برای برد به زمین برویم و برایمان چندان فرقی ندارد میزبان باشیم یا مهمان، برد برای ما مهم است.

برانکو در پایان صحبت هایش تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده هستند و می‌خواهند تا حد امکان تلاش کنند تا نتیجه خوبی بدست بیاوریم. خوشبختانه حضور در ورزشگاه آزادی همیشه برای ما قوت قلب بوده زیرا به خوبی حمایت تماشاگران را پشت خودمان احساس می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

اظهارات پرسپولیسی‌ها پس از ورود به کشور ژاپن

الکاس قطر:دروازه بان پرسپولیس تعیین کننده ترین بازیکن این تیم است

خوش‌آمد گویی ژاپنی‌ها به پرسپولیسی‌ها


انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
به عنوان بهترین تیم غرب آسیا
آخرین اخبار