آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

۱۳ آبان ماه روز تاریخ ساز در تقویم انقلاب اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک ۱۳ آبان ماه را روز تاریخ ساز در تقویم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: ۱۳ آبان ماه روز تاریخ ساز در تقویم انقلاب اسلامی و نمادی برای مبارزه ملت ایران اسلامی با استکبار واستعمار در جهان است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان حضور خواهند یافت و به آمریکا و ایادی استکبار نشان خواهند داد که همیشه آگاه و هوشیار به توطئه‌های دشمنانند.

وی اضافه کرد: شهادت دانشجویان، تبعید امام خمینی به ترکیه سرآغاز نهضت بزرگ انقلاب اسلامی در آن سال‌ها بود و جوانان امروز هم باید درس مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر توطئه‌های استعمار و استبداد را بیاموزند.

ملت بیدار ایران اسلامی از تنگنا‌های اقتصادی به سلامت و با همت عبور خواهد کرد

امام جمعه اراک با اشاره به تهدید ترامپ به تحریم‌های جدید برضد ایران ادامه داد: این بارهم ملت بیدار ایران اسلامی از تنگنا‌های اقتصادی به سلامت و با همت عبور خواهد کرد.

وی به مسئولان تاکید کرد: با مهار تورم، حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با فساد و قاچاق، تشدید نظارت‌ها و تقویت بنیه اقتصادی کشور و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات را درنظر بگیرند.

راهپیمایی اربعین امسال عزت آفرین و با شکوه‌تر از سالیان گذشته برگزار شد

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی از دست اندرکاران اربعین حسینی بیان کرد: راهپیمایی اربعین امسال عزت آفرین و با شکوه‌تر از سالیان گذشته برگزار شد.

وی اظهارکرد: حماسه دشمن شکن اربعین امسال نماد وحدت مسلمانان جهان بود و در این جریان عظیم مسلمانان ۶۰ کشور جهان حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.