امام جمعه بندرعباس گفت: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸، درسی بزرگ و تاریخی ماندگار برای ملت ایران و هم برای همه جهان اسلام است.

١٣ آبان درسی بزرگ برای جهان اسلام است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) افزود: در این روز همه ملت بزرگ ایران فهمیدند قدرت ایمان و اراده در مقابل همه طاغوت‌ها پیروز است.

خطیب نمار جمعه بندرعباس گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی و به دنبال آن درماندگی آمریکا، به همه کشور‌های اسلامی نشان دادند که نباید از قدرت استکبار جهانی ترسید و باید با ایمان به خداوند در مقابل ظلم و ستم و توطئه‌ها ایستادگی کرد.

وی همچنین با اشاره به ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی، همه دانش آموزان کشور را میراث دار انقلاب و پرچم داران ارزش‌های والای اسلامی دانست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۸ آبان و روز ملی پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی برای جلوگیری از خسارت و مصونیت کامل جامعه است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: در این زمینه ایجاد آرامش برای تولید کنندگان و به دنبال آن افزایش تولید ملی، خودکفایی و وابسته نبودن به دیگران، استفاده بهتر مردم از داشته‌های خود و شناختن توطئه‌های دشمنان می‌تواند منجبر به اجرای درست سیاست‌های پدافند غیرعامل در کشور شود.

خطیب جمعه بندرعباس در پایان خطبه‌های نماز جمعه از تلاش‌های تعزیرات حکومتی هرمزگان در پیشگیری و برخورد با متخلفان اقتصادی تشکر کرد و از همه مردم خواست با این اداره برای رسیدن به نتایج مطلوب همکاری کنند.

انتهای پیام/ف

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.