سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر صبر نداشته باشیم به طور حتم مشکلات داوری ما برطرف نمی شود.

تقوی: مشکلات داوری بدون صبر برطرف نمی شود / تراکتورسازی نشان داد که یک تیم استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اتفاقات داوری در بازی این تیم برابر تیم پیکان  اظهار کرد: مشکلات داوری یکی از موضوعاتی  است که همه تیم ها را اذیت می کند و  من به شخصه شاید در شرایط بازی به داوران  اعتراض کنم اما   از آنها عذر خواهی می کنم چرا  که حق ندارم اعتراض کنم . همچنین معتقدم که هر چه داور ، خطا  می گیرد  درست است حتی اگر اشتباه باشد و در آن صحنه  تصمیم می گیرد که پنالتی بگیرد و من وظیفه دارم در هر شرایطی به داور احترام بگذارم و این وضعیت را برای داوران به وجود آوریم. همانطور که فوتبالمان پیشرفت می کند باید داوران زیادی همانند فغانی به فوتبالمان معرفی شوند. اگر صبر نداشته باشیم به طور حتم مشکل داوری ما هم برطرف نمی شود. 

او درباره حضور پرتعداد هواداران تراکتورسازی در بازی با پیکان بیان کرد: این موضوع طبیعی است چرا که تراکتورسازی در همه جا هوادار دارد و نکته ای که تیم ما در این بازی نشان داد این بود که ما تیم هستیم برخلاف عده ای که می گفتند تراکتورسازی تیم نیست و فقط چند مهره دارد  و ما را با تیم های بی ریشه مقایسه می کردند اما بازیکنان ما امروز ثابت کردند که صرفنظر از بحثهای تاکنیکی و فنی که این موضوعات به تفکرات کادر فنی برمی گردد مهمترین موضوع نوع بازی بازیکنان ما بود که به این بازیکنان افتخار می کنم که برای هم بازی کردند و این مسئله ای است که باعث موفقیت یک تیم می شود. ممکن است ما در بازی بعد شکست بخوریم اما اعتقاد دارم که روح تیمی که تراکتورسازی باید داشته باشد امروز بازیکنان نشان دادند. من واقعا دیدم که بازیکنان با همه وجودشان بازی کردند. 

او درباره اشتباهات محسن فروزان در این بازی گفت: فروزان اشتباهی کرد که هر بازیکنی ممکن است این اشتباه را مرتکب شود  و از دروازه بان خود ناراحت نیستم.  او باید یاد بگیرد که که هر اتفاقی رخ می دهد  و مهم این بود که بعد از دریافت گل خود را  کنترل کرد و خیلی سخت است که آن اشتباه کرد اما با صلابت درون دروازه ایستاد . مهمترین موضوعی که باعث شد تیم ما بعد از دریافت  گل بهم نریزد این بود که بعد از هر اشتباه روح تیمی بود که تراکتورسازی را به بازی برگرداند. فروزان بعد از آن اشتباه خود را نگه داشت و به او تبریک می گویم. ما سعی کردیم متفاوت از بازی قبلی ظاهر شویم و خودم هم نگران این موضوع بودم و خوشحال هستم که بازیکنان خواستند که فقط بازی خوب انجام بدهند. 

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه تیمش  رتبه سوم لیگ برتر را دارد و همین روند رو به رشد را ادامه می دهد، خاطر نشان کرد: من نمی دانم اما تا جایی که اطلاع دارم این است که بازیکنان با یک برنامه خاص در هر بازی با همه وجود بازی می کنند و واقعا بازیکنانی داریم که هر لحظه می توانیم تاکنیک متفاوت ارائه بدهیم و باید ببینیم در بازی های بعد چه اتفاقی رخ می دهد تنها نکته مثبت تراکتورسازی این است که یک تیم هستیم و در گذشته هم بودیم و بازیکنان با همه وجود و برای هم بازی می کنند و افرادی که تیم ما را تحت فشار قرار می دادند و بیان می کردند تراکتورسازی تیم نیست نشان دادیم که آنها اشتباه می کنند و تیم هستیم. 


بیشتر بخوانید:

سپاهان اصفهان ۰ -۰ پیکان تهران / تساوی شاگردان قلعه نویی و جلالی در نصف جهان

آقا معلم دنبال شاگرد اولی ها / روز اول تست گیری تیم پیکان برگزار شد

یک گل و یک امتیاز سهم دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تراکتورسازی درباره برد برابر پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار