رئیس انجمن دارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: رقابت های دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شناخت نفرات برتر در یاسوج به پایان رسید

عبدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ اظهار داشت :رقابت های دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یاسوج در دو بخش بانوان و آقایان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
حسینی افزود:مسابقات بخش بانوان روز پنج شنبه 10 آبانماه و رقابتهای بخش آقایان روز جمعه 11آبانماه برگزار شد .
مسئول کمیته دارت استان ادامه داد : در بخش بانوان اسیه ادیب از کهگیلویه وبویراحمد به مقام نخست رسید ،سیما مکوندی از استان کهگیلویه وبویراحمد دوم شد و فریده جابری از کرمان و فرح عبدالخانی از فارس مشترکا سوم شدند.
وی از برگزاری مسابقات بخش آقایان در روز جمعه 11 آبانماه در محل خانه دارت استان خبر داد و تصریح کرد :در این مسابقات محمد رضا زمانی راد از کرمان با برتری برابر حریف شیرازی خودبه مقام نخست رسید ، محمد پاسیار از فارس دوم شد و رضا شمس الدین سعید از کرمان و امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان مشترکا سوم شدند.
در مراسم اختتامیه این رقابت ها به نفرات برتر هر دو بخش لوح قهرمانی و هدایایی نقدی اهدا شد.
نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دارت کشور دعوت می شوند.
مسابقات دارت قهرمانی کشور در 6منطقه برگزار و نفرات برتر به اردوی های تیم ملی دعوت می شوند.
مسابقات دارت قهرمانی کشورمنطقه یک به میزبانی یاسوج با حضور استانهای فارس ،بوشهر ،هرمزگان ،کرمان ،سیستان و بلوچستان و کهگیلویه بویراحمد از 10لغایت 11آبانماه بمدت دو روز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .
این مسابقات زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ،کمیته دارت و با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان و کمیته دارت استان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

پایان مسابقات دارت در یاسوج

برچسب ها: تیم ملی ، دارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.