پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه ی نخست، بازی بهتری نسبت به حریف ژاپنی اش ارائه داد و حتی شانس گل زنی هم داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ی باخت تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه ی نخست، بازی بهتری نسبت به حریف ژاپنی اش ارائه داد و حتی شانس گل زنی هم در برخی از صحنه ها داشت که متاسفانه موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد.

او در ادامه افزود: در نیمه ی دوم کاملا شرایط برگشت و تیم کاشیما آنتلرز سوار بر بازی شد و توانست 2 گل به ثمر برساند به خصوص در گل دوم که بازیکن کاشیما ضربه ی خوبی به توپ نزد اما همان توپ با بی دقتی خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس وارد دروازه شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ی تعویض امید عالیشاه با احمد نوراللهی گفت: با تعویض نوراللهی موافق نبودم چون که عالیشاه هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده است و نتوانست بازی خوبی را از خودش به نمایش بگذارد، کیفیت بازی او بسیار پایین بود، اما سرمربی تیم حتما شرایط تیم و بازیکنان را بهتر می داند.

قاسم پور درباره ی اخراج سیامک نعمتی در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه نعمتی با بی دقتی باعث شد تا کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود.  این بازیکن یکی از بهترین های پرسپولیس در بازی امروز بود و مسلما نبود او در دیدار برگشت برای پرسپولیس دردسر ساز می شود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و این تیم می تواند در تهران نتیجه را جبران کند.

او در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: داور چینی این دیدار قضاوت بدی نداشت و در بسیاری از صحنه ها به درستی سوت می زد و امروز قضاوت خوبی داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ی شانس پرسپولیس در بازی برگشت گفت: همان طور که گفتم هنوز چیزی تمام نشده و پرسپولیس اگر در استادیوم آزادی بازی خوبی را به نمایش بگذارد و با توجه به اینکه شرایط و جو ورزشگاه به نفع این تیم است شانس این را دارد که بتواند تیم کاشیما آنتلرز را شکست دهد؛ در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و بازیکنان این تیم نباید امیدشان را از دست بدهند.


بیشتر بخوانید: حسینی: هواداران برای یک روز بزرگ در ورزشگاه آزادی آماده شوند

مظفری: عملکرد داور دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن خوب بود/ اخراج نعمتی درست بود

نعمتی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار رفت پرسپولیس و کاشیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار