مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: کردستانی‌ها اتحاد ملی را در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایش خواهند گذاشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی گفت: استکبار جهانی با همکاری رژیم صهیونیستی و آل‌سعود از نظام جمهوری اسلامی ایران بغض و کینه دارند و هر سال به شکل و شیوه‌ای دشمنی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای ضربه زدن به ایران ۴۰۰ نفر از نیرو‌های خود را به بیان ایده در اتاق فکری واداشت تا بتوانند علیه ایران نقشه بکشند، بیان کرد: با تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران در پیش گرفته واضح و مبرهن است که دشمنی‌های آن‌ها نسبت به کشور ما افزایش یافته، اما نظام اسلامی همچنان مقابل آن‌ها ایستاده است.

قربانی گفت: ۱۳ آبان امسال امسال مانند ۱۳ آبان گذشته از پیرو جوان و کارمند و دانشجو و کاسب در صحنه باید حضور داشته باشند و دشمنی خود را از آمریکا نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: همانطور که در طول این ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی بودیم امسال به مراتب قدرت اتحاد ملی و مقاومت مردم در مقابل زورگویان به ویژه تحریم آمریکا را قوی‌تر از همیشه مشاهده خواهیم کرد.

قربانی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ایران نشان دادند که همدلی دارند و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با تکیه بر درون و پتانسیل‌های درونی از این پیچ تاریخی حتما خارج می‌شوند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در چند سال آینده شاهد کشوری باشیم که با تمام قوا و با اقتصاد مقاومتی روی پای خود بایستیم و هیچ نیازی به آمریکا و کشور‌های زورگوی دیگری پیدا نکنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.