رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است.

رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اقدام انقلابی، اعمال مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم و توجه به معیشت آنان از سوی مسئولان شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است.

وی با اشاره به تهدید تحریمی آمریکا در 13 آبان اشاره کرد و افزود : استکبار ستیزی مردم ایران در 13 آبان ‌خنثی کننده تحریم‌های آمریکا است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا در 13 آبان مجدد شکست دیگری را متحمل می‌شود و چون سالروز تسخیر لانه جاسوسی این کشور است این بار در اقدام نسنجیده خود شکست دیگری را تجربه می‌کند و تحریم‌های کاغذی اش برای مردم ایران کف روی آب است.

وی ادامه داد : ایران و مردم ولایتمدار آن آنچنان به بصیرت رسیده‌اند که تحریم و تهدید برای آنان بی‌اثر و با تمام توان برای حفظ انقلاب اسلامی از جان نیز می‌گذرند و گواه این مدعا هزاران شهید ،جانباز و رزمنده‌ای است که امروز خون آنها پیام دهنده مقاومت و ایثارگری است.

کاظم زاده تهدید و جنگ روانی آمریکا برای خدشه بر اراده مردم را بی اثر دانست و یادآورشد: ملت ایران تحریم 40 ساله را تجربه کرده است و در این تحریم به استقلال اقتصادی ،فرهنگی و علمی رسیده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در دوره 40 ساله تحریم ها خاطر نشان کرد: مردم ایران در این تحریم‌ها تجربه آموخته و با اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور، شعار « ما می‌توانیم » را محقق کرده‌اند.

انتهای پیام/ه

رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است

برچسب ها: اخبار مجلس ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.