ملی پوش کاراته کشورمان گفت: هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی تیم ملی در اسپانیا است تا تاریخ سازی که در اتریش رخ داد را بار دیگر تکرار کنیم.

خدابخشی: هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی تیم ملی در اسپانیا استمهدی خدابخشی ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات جهانی اسپانیا از اهمیت زیادی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم در این رقابت‌ها از عنوان قهرمانی تیم ملی دفاع کنیم و تاریخ سازی که در اتریش رخ داد را بار دیگر در جهانی اسپانیا تکرار کنیم.

او ادامه داد: رقابت‌های جهانی اسپانیا از امتیازات زیادی برخوردار است و در رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش بسزایی دارد و تمام تیم‌ها و کشور‌ها سعی می‌کنند با رسیدن به سکو‌های قهرمانی این مسابقات یک گام به سهمیه المپیک نزدیک‌تر شوند.

خدابخشی افزود: با توجه به اینکه از سال قبل برای حضور در لیگ‌های جهانی و مسابقات آسیایی در اردوی تیم ملی حضور داشتیم اکنون شرایط جسمانی و میزان آمادگی ملی پوشان در حد ایده آل است و امیدوارم که در کومیته تیمی و انفرادی بتوانیم نتایج درخشان را کسب کنیم.

او درباره هم نام خودش در تیم ملی تکواندو مردان کشورمان گفت: چند وقت پیش شنیدم که مهدی خدابخشی مصدوم شده است و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم به زودی روی شیاپ چانگ مبارزات او را ببینم.

ملی پوش کاراته در پایان گفت: تمام حریفانی که در رقابت‌های جهانی حاضر می‌شوند در سطح بالایی قرار دارند و حریف ضعیف وجود ندارد. در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۹ کشور شرکت کردند که نشان از توجه دنیا به رشته کاراته دارد. کشور اسپانیا در کاراه صاحب سبک است و تیم‌های اروپایی نیز حریفان قدرتمندی هستند، اما ما تلاش می‌کنیم که در مادرید پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.


بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی


انتهای پیام/

اظهارات خدابخشی درباره مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار