معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: بیش از دو هزار برنامه در ایام شهادت امام رضا(علیه السلام) توسط آستان قدس رضوی برگزار می شود .

بیش از دو هزار برنامه توسط آستان قدس رضوی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام جلال حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: بیش از 2 هزار برنامه در قالب سخنرانی، حلقه های معرفت، تبیین معارف، پرسمان زیارت، نشست های فرهنگی، تولید محصولات فرهنگی و همایش های مختلف برای ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه بیش از 70 هزار خادم رضوی میزبانی بالغ بر 5 میلیون زائر امام رضا (علیه السلام)را بر عهده دارند، افزود: برای اولین بار خیمه جهان اسلام در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی برپا شده است و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران خارجی خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اجتماع بزرگ رضویون در ظهر شهادت امام رضا علیه السلام، ادامه داد: این اجتماع بزرگ با حضور ۱۰۰ هزار نفر در صحن جامع رضوی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر توسط آیت الله علم الهدی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و امور فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیش از ۷۵ عنوان کتاب به ۱۱ زبان در تیراژ میلیونی آماده شده که در خدمت زائران رضوی قرار می گیرد، ادامه داد: پایگاه فرهنگی آداب زیارت برای کودکان و نوجوانان هم آماده شده که در آن برنامه های متنوع قرآنی و محفل انس با قرآن در شب رحلت حضرت رسول(ص) برگزار می شود.

وی افزود: در سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، ترتیل خوانی سوره محمد (ص) به صورت سراسری در حرم مطهر و تمام مساجد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام //ف.ش
 

اجتماع بزرگ رضویون در ظهر شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.