بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در مسابقات بین قاره ای امارات، تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

محمد احمدزاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در امارات در  گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امشب ( شنبه ) مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به امارات و تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و فردا صبح هم ( یکشنبه ) اعزام می شویم. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم تا به مرز آمادگی برسیم و امیدواریم در این مسابقات از عناوین قهرمانی مان دفاع و آبروی جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم.

او افزود: از تمامی تیم ها شناخت کافی داریم و در گروه مان تیم های آمریکا، روسیه و تاهیتی هستند و در گروه A هم تیم های برزیل، اسپانیا، مصر و امارات حضور دارند و تمام تیم هایی هم که شرکت کردند، بهترین های فوتبال ساحلی جهان هستند و تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.  از سال ۲۰۱۳ هر موقع در رقابت های بین‌ قاره‌ای شرکت کردیم، عنوان دار بودیم و مقام های زیادی را بدست آوردیم و امسال هم تلاش خواهیم کرد تا با تلاش بازیکنان و کادرفنی نتایج قابل قبولی بدست آوریم.

احمدزاده در پایان گفت: شرایط خوبی داریم و هفته پیش نیز اردوی یک هفته ای در پرتغال داشتیم که ۳ بازی دوستانه هم برگزار کردیم و خیلی خوب بود. ۷۰ درصد تیم ما جوان است و امیدوارم جوان ها کمک زیادی به ما کنند و بتوانیم نتایج دلخواه مان را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

اظهارات احمدزاده در مراسم بدرقه از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار