بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در مسابقات بین قاره ای امارات با تیم های سختی همگروه هستیم اما قول می دهم روی سکو برویم.

امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در امارات در  گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای پس از رقابت های لیگ برتر برگزار می شود و بازیکنان شرایط بدنی خوبی دارند و کمی هماهنگی نیاز بود که در اردوها انجام شد و در پرتغال نیز ۳ بازی دوستانه انجام شد که قصد داشتیم آنها را با بازیکنان با تجربه هماهنگ تر کنیم که خداراشکر این اتفاق رخ داد. شرایط خوبی داریم و به امارات می رویم تا نتایج درخشانی مانند گذشته برای ایران بدست آوریم.

او افزود: پس از مسابقات جام جهانی، رقابت های بین قاره ای، مهم ترین تورنمنت فوتبال ساحلی محسوب می شود و ۸ تیم برتر دنیا در امارات هستند و با تیم های آمریکا، روسیه و تاهیتی همگروه هستیم. با روسیه و تاهیتی در بیشتر مواقع همگروه بودیم و گروه سختی داریم و امیدوارم به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کنیم که راحت به فینال برسیم.

اکبری ادامه داد: ۲ هفته مانده به پایان لیگ از ناحیه همسترینگ پا دچار پارگی جزئی شدم اما خوشبختانه با کمک پزشک و دکترها تیم ملی تمرینات ریکاوری و فیزیوتراپی داشتم و از لحاظ بدنی  ۱۰۰ درصد آماده هستم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان در مورد لیگ فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: لیگ فوتبال ساحلی تا ۵-۶ سال پیش از لحاظ درآمدی خوب نبود اما اکنون بهتر شده و ۳-۴ تیم درحال پشتیبانی خوبی هستند و بازیکنان ملی پوش هم به دلیل اینکه منبع درآمد خوبی داشته باشند، مجبور هستند به این تیم ها بروند. باشگاه پارس جنوبی جم ۶ بازیکن ملی دارد و تمام حریفان با انگیزه بالایی روبروی ما حاضر می شدند و نمی شود گفت که لیگ تک قطبی شده است. متاسفانه به دلیل شرایط پیش رو، لیگ فرسایشی است و ۲ بازیکن به مسابقات نرسیدندو به دلیل مصدومیت رقابت های جام بین قاره ای را از دست دادند. انشالله در مسابقات امارات نتایج خوبی می گیریم و قول روی سکو رفتن را می دهیم.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط این تیم 

اظهارات اکبری در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی مردان به امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار