نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در گذشته، امروز و آینده محکوم به شکست در برابر ملت ایران است.

آینده این نظام روشن تر ازگذشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانآیت الله سیداحمدخاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران درمراسم راهپیمایی 13آبان که در حسنیه ثارالله کرمان برگزار شد ،   خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران  گفت شما با ملت ایران درگیرید و می‌خواهید این ملت ایستاده را از پای در بیاورید.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب که فرمودند نباید فریب این شیادان را خورد افزود: ازجمله توطئه های آمریکا دوقطبی کردن ،ایجاداختلاف وجدا کردن مردم از رهبر و ولایت است  که این برنامه در زمره جنگ روانی و جنگ نرم آمریکاست که باید با وحدت وهمدلی آن را از بین برد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:سختی‌ها و مشکلات، انقلاب را در برابر مشکلات آبدیده می‌کند ،نظام ما حرکتی رو به صعود دارد ودشمنان ملت در حال سقوط  هستند ،در شرایط کنونی آمریکا درحال ایجاد بدبینی در بین مردم در خصوص نظام اسلامی است وتلاش می کند مردم را ناامیدکند  درحالی که همان گونه رهبر فرمودند آینده به مراتب روشن‌تر از گذشته است.

آیت الله خاتمی در پاسخ به این‌که «فردا چه خواهد شد؟ » افزود: قرآن کریم پیش بینی کرده که صبر کنید و تقوا پیشه کنید، دشمنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند و تا زمانی که شما امام حسین علیه السلام، راهپیمایی باشکوه اربعین، عاشورا را و هیهات من الذله را دارید، مطمئن باشید آسیب نخواهید دید. کربلایی ها در عاشورا آسیب دیدند اما همین قیام الهی دودمان بنی امیه را از بین برد و این حضورهای شکوهمندانه شما به فضل خداوند مصداق صبر و تقواست و همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد. این ملت با داشتن دو سرمایه پیروز است و پیروزی های آینده در انتظار اوست و آینده این ملت روشن تر از گذشته خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آنچه که کمر گرانی را در این عرصه می شکند، مقاومت است» اظهارداشت : تاکنون می گفتند 13 آبان مرحله دوم تحریم ها را آغاز می کنیم تا قیمت سکه و ارز بالا برود، امروز 13 آبان است و ان‌شا الله خواهید دید هیچ غلطی نمی توانند بکنند و بعید نیست از این پس ضرب الاجل قرار داده و ملت را در انتظار قرار بدهند که به ملت می گویم با مقاومت و ایستادگی شما تا این مرحله سر امریکا به سنگ خواهد خورد و با همین مقاومت امریکا نابودی نهایی‌اش را خواهد دید.

وی افزود: نخستین سرمایه، داشتن رهبری فقیه، مجتهد، جانباز، مخلص، دوراندیش، زیرک، هوشیار و سرمایه دوم، مردم همراه است. صابون گرانی به تن همه مردم خورده و تحلیل این است که پای دین و اعتقادات ایستادن هزینه دارد و شما با این شکوه آمده و از مسوولان انتظار دارید با مدیریت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند این سختی و فشار کاهش پیدا کند و در عین حال در کنار آن در روز بیعت با انقلاب و نظام شما آمده اید و خواهید آمد و این قیام شما و انقلاب  زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم حجت بن الحسن باشد.

انتهای پیام/ح

 

 

 

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار