مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی گفت: پایداری بر انقلاب به‌عنوان رمز عزتمندی ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حسین شیخ الاسلامی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمای یوم الله ۱۳ آبان ماه در مرکز استان خراسان شمالی با تأکید بر پایداری بر انقلاب به‌عنوان رمز عزتمندی ملت ایران گفت: تقریب مذاهب از حیث جهانی وسیله مسلمانان علیه استکبار جهانی است ،گفت: تقریب مذاهب از حیث جهانی وسیله مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: درگیری جمهوری اسلامی ایران با آمریکا ، درگیری حق با باطل و دفاع از ظلم و مظلوم است.

حسین شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب به‌عنوان عاملی در راستانی قدرتمند سازی اسلام در جهان افزود: تقریب ابزاری مهم برای وحدت مسلمین و قدرتمند شدن مسلمانان در برابر مستکبرین است.

وی توحید را عاملی برای نزدیک شدن مسلمانان در جهان دانست و گفت: با توجه به مبانی دینی و اسلامی در راستای تقریب مذاهب می‌تواند در موضوعاتی همچون فلسطین راه گشا و چاره‌ساز باشد.

معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اظهار کرد: این تقریب مذاهب می‌تواند باعث صدور انقلاب و ایجاد استقلال و آزادی برای جهان اسلام و عزتمندی امت اسلام باشد.

وی با بیان این که از ابتدای تاریخ شیعه تا امروز شعار «هیهات منا الذله» بوده و تا ظهور امام زمان (عج) نیز ادامه دارد، آمریکا و ترامپ را یزید عصر حاضر دانست و افزود: قبل از انقلاب پول، ارتش و حتی افکار ایران فدای آمریکا شد به طوری که آمریکا حتی پس از انقلاب عراق را علیه ایران جلو انداخت، اما با کمترین امکانات توانستیم پیروز شویم.

شیخ الاسلامی استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان نشان داده است که برای حفظ شعار‌های اصیل انقلاب، چون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید در برابر دشمنان مقاومت کرد و پایدار بر اصول و مبانی بود.

وی تصریح کرد: امروز قدرت ایران به اندازه‌ای رسیده که دیگر هیچ کسی نمی‌تواند توانایی ما را زیر سوال ببرد به طوری که ارتش شکست ناپذیر اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران کم آورده است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به قوانین بین الملل اشاره کرد و گفت: به عنوان فردی که ۵۰ سال در امور خارجی اقدامات بسیاری را انجام داده ام، اعتقادی به قوانین بین الملل ندارم چرا که این قوانین توسط دولت‌های زورگو نوشته شده و نظر مردم هیچ دخلی نداشته است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی پایداری را ابزاری مهم برای حفظ استقلال در برابر امریکا تشریح کرد و گفت: تحریم‌ها، کارشکنی و زورگویی‌های آمریکا در برابر انقلاب با پایداری قابل مقاومت است.

در پایان این مراسم قطعنامه یوم الله ۱۳ آبان در مرکز خراسان شمالی قرائت شد
انتهای پیام / ب


درگیری جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، درگیری حق با باطل و دفاع از ظلم و مظلوم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.