مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

‍ سیزدهم آبانماه،روز ملی مبارزه با استکبار،تجلی بصیرت وانقلابی گریبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام حسن آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.

وی گفت: در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیداکرد.

وی ادامه داد: روز 13 آبان، روز دستگیری و تبعید حضرت امام ـ آن نور قبیله ی قبله ـ است. روز کشتار دانش آموزان بصیروانقلابی است. روز تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان باایمان ،خداجوو عدالت پناه است. این مناسبت ها ایجاب می کند که همه باهم به فرموده آن مراددلهاپیر بت شکن جماران، هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بریزیم. بایدمثل همیشه کران تا کران، حیات را از تحرّک و مبارزه و فریاد علیه مستکبران، سرشار سازیم و از هیچ قدرتی جز خداوند نهراسیم و در برابر هیچ گردن کشی، سر فرود نیاوریم؛باید دست ها و دلهامان را همچون همیشه قوی ترکنیم و در روز 13 آبان، بامردم خداجو و استکبارستیز به مبارزه با مظهر استکبار وشیطان بزرگ برویم.

همه با هم  تجلی وحدت  و برادری

 

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  گفت:بایددانست خداوندقادر متعال، انسان را با فطرتی ظلم ستیز آفریده است. طبع انسان، عدالت خواه و مخالف تجاوز به حقوق دیگران است. ارسال پیامبران نیز با این هدف صورت گرفته است که به انسان ها کمک کنند تا در مسیرهدایت و تحت ولایت الله ورسول وائمه معصوم(ع) برسبیل عدالت باقی بمانند و از آن منحرف نشوند. خدای متعال، با صراحت این واقعیت را در قرآن کریم بیان کرده است.

وی بیان کرد:از سوی دیگر، اراده خدای منّان بر آن است که انسان های ضعیف نگاه داشته شده و مظلومان به پاخیزند، بر طاغیان و مستکبران، بشورند و داد خود را از آن ها بگیرند و حاکمیت را از آنِ خود کنند. حاکمیتی که به عنوان امانتی الهی همواره در خدمت آرمان ها و ارزش های والا و خدایی باشد. امام خمینی(ره) با همین تفکر ژرف و ریشه دار دینی هسته ی مقاومت جهانی اسلام را علیه بیداد و تباهی استعمارگران و مستکبران بنیان نهاد. رهبرکبیرانقلاب خمینی بت شکن(ره) عظمت های آیین احمدی را در پرتو کرامت های محمدی صلی الله علیه و آله و انوار پاک علوی علیه السلام ، فرا راه بشر این روزگار و همه ی روزگاران آینده قرار داد.


وی افزود:یوم الله سیزدهم آبان به همه  مستضعفان آموخت که می توانند طاغیان وچپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند. سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادنه و آگاهانه درمقام عبودیت ربّ به نماز بایستند، وتنها در برابر «اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و همه طواغیت را طرد کنند. سیزدهم آبان به دل های مؤمنان قوت بخشیده و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرده ومی کند. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانیده و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخته وخواهدآموخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داده وخواهدداد که بداننددیوار ستم، شکستنی است وآینده ازآن حزب الله است وکیدومکرشیاطین ودرراس آنهاشیطان بزرگ ،آمریکای جنایتکار وایادی صهیونیستی اش ضعیف وناپایداربوده وازبین رفتنی هستند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.