امام جمعه گناوه گفت: نقش دانش آموزان و دانشجویان یک نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز برای نظام انقلابی است.

دانش آموزان و دانشجویان نقش تعیین کننده در نظام انقلابی دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد:امروز سالروز رویداد‌های مهم, تاریخی و سرنوشت ساز است، تبعید امام راحل در اعتراض به کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال۱۳۵۸ که به تعبیر حضرت امام انقلاب دوم نامگذاری شد.

امام جمعه گناوه ادامه داد:نقش دانش آموزان از قبل از انقلاب تاکنون یک نقش سرنوشت ساز , تعیین و تبیین کننده نظام اسلامی ما است.

وی تصریح کرد: سه رویداد مهم در سه مقطع مختلف به وجود آمده اند یک وجه مشترک دارند و آن  ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.

حجت الاسلام رکنی خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی به تأسی از سالار شهیدان شعار هیهات منا الذله را تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز تمام دشمنان با جنگ‌های تبلیغاتی، اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال آن هستند که ملت ما را وادار به تسلیم کنند، اما بعد از ۴۰ سال استکبار جهانی هنوز ملت بزرگوار ما را نشناخته است، ملت ما نه از تهدید می‌ترسد و نه از تحریم.

وی تاکید کرد:آن چیزی که می‌تواند دشمنان ما را وادار به عقب نشینی کند وحدت و اتحاد مردم زیر سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام رکنی گفت: ما تا زمانی که جنایت ها و ظلم آمریکا در جهان وجود داشته باشد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را سر خواهیم داد.

انتهای پیام/م

ملت ما نه از تهدید می‌ترسد و نه از تحریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.