وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پستی را در خصوص دانش آموزان منطقه محروم دهستان رمشک استان کرمان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

فناوری اطلاعات این بار هم نقش مناسبی در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم داشتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلبی را در خصوص دانش‌آموزان منطقه محروم استان کرمان که توانسته بودند از طریق یک تلفن همراه و از طریق پهن‌باند موبایل، بازی فوتبال را مشاهده کنند، منتشر کرد. این دانش‌اموزان که متعلق به مدرسه ‌ای در دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج استان کرمان هستند، توانستند بازی پرسپولیس را در قاب گوشی تلفن همراه ببینند. آذری جهرمی به نقش مناسب فناوری اطلاعات در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم اشاره کرده و از رفع مشکلات این دانش آموزان خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

دیروز یادداشت معلم مدرسه‌ای که امروز دیگر جهانی شده است، به دستم رسید. اینطور که گفته شده بود مدرسه مذکور از مشکلات متعددی چون نداشتن سیستم سرمایش و گرمایش و عدم اتصال به شبکه سراسری برق رنج می‌برد. دوستانی نیز تماس گرفتند و علاقه‌مند بودند به تجهیز این مدرسه کمک کنند. با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و مبالغ مناسبی که تا کنون جمع‌آوری شده، تلاش می‌شود سریعا مشکلات آنها برطرف شود.
فناوری اطلاعات این بار هم نقش مناسبی در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم داشت.

فناوری اطلاعات این بار هم نقش مناسبی در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم داشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار