کمیته امداد خراسان رضوی ۲۵ هزار و ۱۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی را تحت حمایت دارد و به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۳ آبان روزی است که نوجوانان و جوانان ایرانی با علم و دانش در مقابل استکبار و به صورت یک استراتژی دائمی، هر ساله یک سطح جدید از استکبار ستیزی را در این روز به نمایش می‌گذارند.


وی با تبریک ۱۳ آبان روز دانش آموز افزود: این نهاد اکنون ۲۵ هزار و ۱۹ دانش آموز تحت حمایت دارد که ۴۸ درصد آن‌ها با ۱۲ هزار و ۲۲۵ نفر جمعیت دختر و ۵۲ درصد دیگر با ۱۲ هزار ۷۹۴ نفر جمعیت نیز پسر هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۳۱ درصد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد ساکن هستند ادامه داد: هفت هزار و ۸۹۱ دانش آموز نیازمند در مشهد حضور دارند که از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

آسوده اظهار کرد: این نهاد در ابتدای سال تحصیلی با مشارکت سپاه پاسداران ۳۵ هزار سبد تحصیلی تهیه و بین دانش آموزان مددجو و غیر مددجو نیازمند توزیع کرد.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ دانش آموز تحت حمایت این نهاد به علت فقر از تحصیل بازنمانده است، افزود: کمیته امداد در خراسان رضوی در شرایط کنونی اقتصادی در کنار خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند خواهد بود و از کسانی که به دلیل فقر مالی ترک تحصیلکرده اند حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد علاوه بر پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت خود با کمک به تقویت امور تحصیلی هزینه ایاب و ذهاب، کتب درسی و اسکان خوابگاهی را نیز پرداخت خواهد کرد.

کمیته امداد خراسان رضوی حدود ۲۰۰ هزار خانوار را تحت حمایت دارد.

انتهای پیام//آ. ح
 


توزیع ۳۵ هزار سبد تحصیلی با مشارکت سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار