رئیس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در بیمارستان از بازیکن تیم ملی بانوان که دچار مصدومیت شده بود عیادت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج به همراه لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ظهر امروز در بیمارستان امام خمینی حضور یافتند و از فروغ موری بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان عیادت کردند. رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار همچنین از گروه جراحی بیمارستان امام خمینی و کرم الله طولابی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن جراحی را انجام دادند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس فدراسیون از ملی‌پوش مصدوم فوتبال بانوان عیادت کرد

در ادامه طولابی ضمن تبریک به گروه پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد به گروه پزشکی که توانست به خوبی این بازیکن آسیب دیده را به صورت عالمانه و آکادمی مدیریت کند تبریک می‌گویم. عدم تجویز داوری مسکن در ضربه حاد شکم، عدم جابجایی بیش از حد بازیکن در میدان مسابقه، مدیریت احیای بازیکن در شرایط حاد تمرینی و دریافت مشاوره از همکاران جراج و معتمد کمیته پزشکی و متخصصین پزشکی ورزشی در زمان وقوع حادثه کمک بسزای به بازیکن مصدوم کردم.

او افزود: همچنین انتقال به موقع و مناسب ورزشکار توسط آمبولانس ناجی به طوری که با انتقال وی به بیمارستان، خوشبختانه هیچ گونه خونریزی در داحل حفره شکم، علیرغم وجودم هماتوم وسیع رخ نداد.

فروغ موری بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان روز گذشته در تمرینات دچار آسیب احشایی شکم شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار