مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان و سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری ۳۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سید امین قاسمی ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت:اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان و سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری ۳۰۰ درصد افزایش یافت.

سید امین قاسمی افزود: در راستای فراهم سازی زیرساخت‌های گردشگری در استان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۳۸ طرح و واحد گردشگری جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
وی اظهار داشت: از این تعداد طرح‌های معرفی شده ۲۶ طرح، موفق به انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات شده که از این جهت استان یکی از استان‌های پیشرو در کشور بوده است.
وی بیان کرد: مبلغ سرمایه گذاری پیش بینی و معرفی شده جهت دریافت به بانک‌های عامل ۳۵۰ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: این تسهیلات در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران گردشگری در حوزه‌های هتل، مهمانپذیر، مجتمع‌های گردشگری، سفره خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم گردی و سایر موسسات وابسته به حوزه گردشگری اختصاص یافته است.
قاسمی افزود: پیش بینی می‌شود این طرح‌ها در بازده یک تا سه ساله به بهره برداری برسند.

 

انتهای پیام/ب

 

تسهیلات طرح‌های گردشگری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.