فرماندار بویراحمد از ادامه ساخت مسیر اتصال پل چهارم بشار به سروک با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبرداد.

فرماندار بویراحمددرگفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ گفت: به همت شهرداری یاسوج ادامه ساخت مسیر اتصال پل چهارم به روستای سروک و جاده شیراز به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

شاهرخ کناری افزود: برای استفاده بهینه از ظرفیت پل چهارم بشار، مسیر یک و نیم کیلومتری پل چهارم به روستای سروک باید بازگشایی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال در مجموع مبلغ 8 و نیم میلیارد برای تکمیل ساختمان پل چهار بشار اختصاص یافته است افزود: 4 و نیم میلیارد تومان از این مبلغ در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد و ۴ میلیارد نیز در سایر مراحل به این پل اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دستگاه مجری این طرح ها شهرداری است اضافه کرد: طبق وعده شهردار یاسوج پیش بینی می شود پل چهارم تا شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

کناری همچنین به موضوع ایمنی پل اول بشار اشاره کرد و گفت: اعتبار لازم برای استحکام پایه‌های پل اول ، در نظر گرفته شده و هم اکنون پیمانکار مشغول کار است.


فرماندار بویراحمدبا اشاره به ساماندهی رودخانه بشار از پل اول تا پل سوم گفت: بخش مهمی از کار کف سازی و ساخت دیوارهای حایل آن انجام شده که این کار در زیبا سازی بستر رودخانه بشار تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/د

آغاز ساخت پل چهارم بشار یاسوج

برچسب ها: استانداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.