سرپرست کاروان ایران گفت: ورزشکاری وجود ندارد که عملکردش در المپیک جوانان آرژانتین ضعیف باشد.

رحیمی: نتایج قابل قبولی در المپیک جوانان آرژانتین کسب کردیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین ۲۰۱۸، درباره‌ی این مسابقات و عملکرد کاروان کشورمان اظهار کرد: ما در این مسابقات ۲ بخش داشتیم. در بخش فنی نتایج فوق العاده‌ای توسط ورزشکاران به دست آمد و از این بابت رضایت کامل داریم.

او در ادامه گفت: در رشته‌هایی که مدال کسب کردیم عملکرد ورزشکارانمان خوب بود حتی در رشته‌هایی که مدال کسب نکردیم هم اکثر ورزشکارانمان به کسب مدال نزدیک بودند و در کل نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها داشتیم.

کاروان ایران، ورزشکار یا رشته‌ای نداشت که بخواهیم بگوییم عملکردش ضعیف بوده است و از لحاظ فنی همان طور که گفتم عملکرد خوبی در المپیک جوانان آرژانتین داشتیم.

در بخش رفتاری هم جلسات مختلفی با سرپرستان هر رشته برگزار کردیم و کارگاه‌های آموزشی مشترک با ورزشکاران و مربیانشان تشکیل دادیم. عملا ما در بخش رفتاری هم نمره خوبی در این مسابقات گرفتیم و الحمدالله چه در بخش رفتاری و چه در بحث موضوعات سرپرستی و فنی ما شرایط بسیار ایده عالی داشتیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین درباره‌ی آینده ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند بیان کرد: این ورزشکاران باید حفظ شوند و پیشنهادم این است که برای این بچه‌ها در این سن و سال هستند یک بودجه مشخصی تعیین شود و کمیته خاصی تشکیل شود که این ورزشکاران اگر نتوانستند در المپیک ۲۰۲۰ حاضر شوند در المپیک ۲۰۲۴ شرکت کنند.

رحیمی در پایان گفت: کیفیت خوبی را در ۴-۵ ورزشکار می‌بینم که بتوانند در بخش بزرگسالان هم مدال‌های خوبی را برای کشورمان به دست آورند.


بیشتر بخوانید: رحیمی: در ۲۱ رشته شرکت کننده داریم / رویکردمان بیشتر آموزشی و فرهنگی است

صالحی امیری: ایرانیان تماشاگر درخشش جوانان شان در بوینس آیرس بودند

پیام تبریک وزیر ورزش برای عنوان هفتمی کاروان ایران در المپیک جوانان


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار