مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: کم توجه‌ای به صنعت گردشگری، کشاورزی ودریایی موجب افزایش بیکاری و افزایش آسیب‌های اجتماعی در استان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران در آیین تجلیل از بانوان خبرنگار خیر استان گفت: بانوان که نیمی از جمعیت کشور و استان را تشکیل می‌دهند در همه‌ی بخش‌ها به ویژه بخش‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی، اقتصادی هنری و ورزشی جامعه نقش مهمی دارند.

وی با توجه به نقش موثر بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور افزود: بانوان خبرنگار به عنوان قشر پر تلاش جامعه نقش مهم و تاثیر گزار در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

آرام گفت: خبرنگاران علاوه بر جریان سازی نقش مهم در امور تربیتی و فرهنگی دارند و همکاری بیشتر مسئولان با خبرنگاران موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در جامعه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران بر ایجاد کار گروه بانوان خبرنگاران در حوزه بهزیستی در انجمن صنفی بانوان خبرنگار تاکید کرد.

آرام با بیان اینکه نداشتن کارخانه‌های تبدیلی در استان و ایجاد نشدن منطقه آزاد تجاری و نیز کم توجه ایی به صنعت گردشگری موجب افزایش بیکاری در استان شد، گفت: این عوامل موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی در استان شده است.

وی با بیان اینکه بانوان مازندران نقش تاریخی و فرهنگی در کشور ایفاء کردند، گفت: بانوان مازندران نشان داده اند مدیران موفق نیز هستند.

آرزو ولی پور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز به نقش بانوان خبرنگار در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید و افزود : همکاری میان دستگاه‌های اجرایی نیز نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد و با افزایش آگاهی افرد آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

در پایان این مراسم از بانوان خبرنگار خیر که گزارش‌های تاثیر گزار در کاهش آسیب‌های اجتماعی گرفتند با اهداء لوح سپاس و جوایز نقدی قدر دانی شد.

انتهای پیام /آ

خبرنگاران خیر مازندران تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار