مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی ١٤ آبان روز فرهنگ عمومی را به همه تلاشگران عرصه فرهنگ عمومی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی ضمن گرامیداشت ١٤ آبان ماه روز فرهنگ عمومی این روز را به تلاشگران عرصه فرهنگ استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت فرهنگ و جایگاه آن در جامعه تا حدی است که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) فرهنگ را سایه‌ای از نبوت و مقام معظم رهبری آن را به مثابه اکسیژنی برای حیات اجتماعی معرفی فرموده‌اند.

این توجهات جدی و این ارزش‌گذاری‌های فوق العاده، تکلیفی سنگین بر دوش آحاد جامعه علی‌الخصوص مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی ازجمله شورای فرهنگ عمومی قرارداده است و آن‌ها را مکلف می‌کند که با هم‌افزایی، توان و امکانات خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم‌های اساسی بردارند و حرکتی رو به جلو را سرعت بخشند.

اینک به یمن  روز ١٤ آبان که به نام «روز فرهنگ عمومی» رقم خورده است، از تلاش‌های صادقانه و شایسته کلیه ائمه جمعه که ریاست شورای فرهنگ عمومی شهرستان را به عهده دارند، فرمانداران، دبیران شوراها و سایر اعضای شورای شهرستان و همچنین از کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، صاحب‌نظران فرهنگی، استاتید دانشگاه، اصحاب رسانه و کلیه کسانی که دغدغه فرهنگی دارند و برای اعتلای فرهنگ عمومی و اقتدار فرهنگی جامعه گام برمی‌دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید است که شورای فرهنگ عمومی خوزستان با درایت و دقت‌نظر همه اعضا و رهنمودهای حضرت آیت ا... موسوی جزایری نماینده معزز ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بتواند گام‌های موثرتری را در مسیر اعتلای فرهنگی استان بردارد و  این میراث ارزشمند به سکوی افتخار و تحسین برسد.

انتهای پیام/م

گرامیداشت روز فرهنگ عمومی در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.