فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دفاع از انقلاب، ولایت و اسلام مهمترین هدف شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای والامقام والفجر ۴ و شهدای دانش آموز استان اردبیل افزود: امروز یادواره شهدای از اهمیت بسیار والایی برخوردارند هستند و پیام عزت آفرینی دارند و هدف از برگزاری این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی رشادت شهدا و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان و نسل‌های آتی انقلاب است.

وی از عملیات والفجر ۴ بعنوان یکی از طولانی‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس نام برد و بیان کرد:این عملیات ماندگار که در تاریخ ایران اسلامی ۳۳ روز به طول انجامید، استان‌های آذربایجان غربی و کردستان درگیر بودند و علاوه بر شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام، تعداد ۲۰۰ نفر از مردم این سرزمین نیز توسط عناصر ضد انقلاب در زندان دوله تو مورد شکنجه قرار گرفتند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان اشاره کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم دیروز در این راهپیمایی ضمن حماسه آفرینی، روح ضد استکباری نسل چهارم انقلاب را به رخ دشمنان اسلام کشاندند.

بابازاده بیان کرد: جوانان امروز کشور نیز با تاسی از شهدای انقلاب اسلامی با حضور در میادین انقلاب، چون راهپیمایی شکوهمند ۱۳ آبان علاوه بر حمایت همه جانبه از ولایت فقیه، مشت محکمی بر دهان ترامپ و استکبار زدند.

وی به فعالیت جریان نفاق نیز اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن همواره برای ضربه زدن به اسلام از هر شیوه و روشی استفاده می‌کند افزود: جریان نفاقی که باعث شکنجه و شهادت بسیاری از هموطنانمان شده امروز در آن سوی مرز‌های کشور با ابراز دلسوزی و همدردی با مردم ایران می‌خواهد با طرحی نو بین مردم رخنه کند و غافل از اینکه امروز مردم ایران با بصیرت‌تر از هر زمان دیگری به ماهیت این افراد پی برده و هرگز در دام دشمنان گرفتار نخواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شبهه افکنی‌های دشمنان در فضای مجازی را خاطرنشان کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با ورود گسترده در فضای مجازی به دنبال رخنه و نفوذ در مردم هستند و برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌تواند تا حدودی بر این فضای مسموم تاثیر بگذارد.

بابازاده در پایان سخنان خود به هیمنه پوشالی استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار اشاره کرد و تصریح کرد: آنهایی که از هیمنه و هیبت آمریکا می‌ترسند بدانند که رزمندگان اسلام در برهه‌ای که از هر جهت در تحریم بودیم و هیچگونه امکانی نداشتیم با دستان خالی، کمر آمریکا را شکستند چه برسد به امروز که پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و دفاعی آن هم بصورت بومی در اختیار رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای والفجر ۴ و شهدای دانش آموز استان اردبیل برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.