مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مهندسین استان یزد که درخواست صدور، تمدید، ارتقاء و تغییر در پروانه اشتغال بکار حرفه مهندسی دارند،نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نقصان محمدی  مدیرکل راه و شهرسازی استان یزدگفت : در راستای عملی نمودن منشور حقوق شهروندی و شفافیت در امور و توجه به الکترونیکی نمودن فعالیت‌های اداری و تسهیل در امور شهروندان و مراجعان، اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ازچند سال گذشته طراحی و اجرایی نمودن دو سامانه جامع نظارت عالیه و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد:مراحل اولیه طراحی هر دو سامانه انجام و سامانه جامع نظارت عالیه از ۲ سال پیش اجرایی و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی نیز پس از طی مراحل اولیه، از ابتدای مرداد ماه سالجاری بصورت آزمایشی جهت صدور پروانه اشتغال بکار حرفه مهندسی بکار گرفته شد و پس از طی مرحله آزمایشی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ گردیدکه از ابتدای آبان ماه سالجاری کلیه‌ی مهندسین دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی، جهت صدور، تمدید، ارتقاء و تغییر در پروانه اشتغال بکار حرفه مهندسی خود ملزم به ثبت اطلاعات و مدارک مورد نیاز در سامانه مذکور به آدرس WWW.YAZDPEK.IR هستند.

انتهای پیام/ف

مهندسین  نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بکار اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سوابق بیمه تامین اجتماعی مهندسان در این سامانه قرار گیرد .