به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزدگفت : در راستای عملی نمودن منشور حقوق شهروندی و شفافیت در امور و توجه به الکترونیکی نمودن فعالیتهای اداری و تسهیل در امور شهروندان و مراجعان، اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ازچند سال گذشته طراحی و اجرایی نمودن دو سامانه جامع نظارت عالیه و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد:مراحل اولیه طراحی هر دو سامانه انجام و سامانه جامع نظارت عالیه از ۲ سال پیش اجرایی و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی نیز پس از طی مراحل اولیه، از ابتدای مرداد ماه سالجاری بصورت آزمایشی جهت صدور پروانه اشتغال بکار حرفه مهندسی بکار گرفته شد و پس از طی مرحله آزمایشی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ گردیدکه از ابتدای آبان ماه سالجاری کلیهی مهندسین دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی، جهت صدور، تمدید، ارتقاء و تغییر در پروانه اشتغال بکار حرفه مهندسی خود ملزم به ثبت اطلاعات و مدارک مورد نیاز در سامانه مذکور به آدرس WWW.YAZDPEK.IR هستند.
انتهای پیام/ف