کارشناس تکواندو گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور انگیزه‌ای برای جوانان است تا با تلاش بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

کریمی: رقابت های قهرمانی کشور راهی برای رسیدن به تیم ملی تکواندو استمرتضی کریمی کارشناس تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور انگیزه‌ای برای جوانان است تا با تلاش بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند و در این دوره از رقابت‌ها شاهد تلاش تکواندوکاران بودیم که تمام سعی خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار گرفتند تا بتوانند به تیم ملی نزدیکتر شوند.

او ادامه داد: داوری در تمام مسابقات و در هر رشته‌ای همیشه دارای اشتباهاتی است که با واکنش از سمت کادر فنی تیم‌ها مواجه می‌شود، اما در مسابقات قهرمنی کشور امسال ۸۰ درصد قضاوت‌ها قابل قبول بود که این نشان از عملکرد خوب داوری دارد.

کریمی تصریح کرد: اگر گاهی مربیان یا ورزشکاران به داوری اعتراض می‌کنند قصد ایجاد حاشیه را ندارند و برای اینکه جو یک رقابت بهم نریزد باید از طریق مسیر قانونی اعتراض را مطرح کرد. در مجموع بحث داوری همیشه از جذابیت‌های مسابقات بوده است.

او افزود:در این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور هدایت تیم استان قم را بر عهده داشتم و هوگوپوشان این استان تمام تلاش خود را برای رسیدن به این موفقیت به کار گرفتند و با استعداد‌های خوبی که این استان دارد می‌توان به آینده تکواندوکاران آن امیدوار بود.

کریمی عنوان کرد: حضور فریبرز عسگری و کادر فنی تیم ملی در رقابت های قهرمانی کشور امید و انگیزه را در بین تکواندوکاران افزایش می دهد و این باعث می شود تا آنها بهترین عملکرد و مبارزه خود را روی شیاپ چانگ به نمایش بگذارند و برای کسب مدال چند برابر تلاش کنند چرا که می دانند عملکرد آنها دیده می شود و این شانس را دارند که برای رسیدن به تیم ملی تلاش کنند.

کارشناس تکواندو کشورمان درباره شرایط کنونی این رشته گفت: بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو شرایط و جو تکواندو بهم ریخت و انتقاد‌ها و اعتراض‌ها باعث شد که فضای این رشته ملتهب شود. خوشبختانه در حال حاضر میزان موفقیت‌های تیم ملی با حضور عسگری بیشتر شد و آرامش و انگیزه به اردوی تیم ملی برگشت و امیدوارم این شرایط تا بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم ادامه داشته باشد و در این رقابت‌ها هم شاهد موفقیت ملی پوشان و درخشش تکواندو ایران باشیم.


بیشتر بخوانید: 

اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به عملکرد داوران لیگ برتر

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد

مهدوی: ایجاد التهاب به نفع تکواندو نیست/انتظار نادیده گرفتن قوانین از سوی تکواندوکاران بی مورد است


انتهای پیام/

اظهارات کریمی درباره وضعیت تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار