مسئول اعزام کاروان هیات رزمندگان اسلام سیستان وبلوچستان از اعزام ۱۵کاروان زیارتی پیاده استان به مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی باغبانی مسئول اعزام کاروان هیات رزمندگان اسلام سیستان وبلوچستان از اعزام قریب به ۶۰۰ زائر به مشهدالرضا خبر داد و گفت: زائران زیارتی پیاده استان به مشهد از شهر‌های زاهدان، زابل، زهک و هیرمند در قالب ۱۴ اتوبوس از برادران و خواهران شیعه و سنی می‌باشد.

وی ادامه داد: زائران قرار است مسیر ۳۰ کیلومتری از منطقه باغچه تا حرم مطهر را پیاده طی کنند.

باغبانی مدیر کاروان امام رئوف سیستان و بلوچستان گفت:۲۰۰ زائر پیاده از شهر‌های زابل و زاهدان در قالب کاروان امام رئوف با ۵ دستگاه اتوبوس از زاهدان عازم مشهد مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال هفتمین سال برگزاری این مراسم و حضور ارادتمندان هم استانی در پیاده روی به مشهدالرضا است، افزود: عاشقان و دلدادگان امام رضا (ع) در شب شهادت این امام همام، مراسم عزاداری را در رواق دار الهدایه حرم مطهرعلی ابن موسی الرضا (ع) برگزار می‌کنند.

غلامرضا گرگیچ مدیر کاروان پیاده روی گفت: ۲۰۰ زائر پیاده استان از شهر‌های زابل و زاهدان در قالب کاروان امام رئوف با ۵ دستگاه اتوبوس از زاهدان عازم مشهد مقدس شدند تا در پیاده‌روی شهادت امام رضا (ع) شرکت کنند.

کاروان امام رئوف برای یازدهمین سال متوالی است که زائران و عاشقان امام رضا (ع) را به پیاده‌روی اعزام می‌کند که این استقبال هر سال پرشکوه تر از سال گذشته می‌شود.

به گفته وی، زائران به مدت ۳ شبانه روز در مشهد مقدس اسکان دارند و حدود ۳۵ کیلومتر پیاده‌روی دارند تا خود را حرم مطهر برسانند.

گفتنی است ۱۵ کاروان از سیستان وبلوچستان در این پیاده روی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/پ

کاروان هیات رزمندگان اسلام سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.