حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: باید با اعمال صالح خشنودی خداوند را فراهم کنیم.

هر عملی که موجب خشم دشمن شود نوعی عمل صالح است/درخواست از اهل بیت (ع) بدعت نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنران حرم مطهر رضوی در همایش «عاشقان ولایت» که با حضور جمعی از زائران پیاده، مدیران و مسئولان استان گلستان در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت زیارت اهل‌بیت (ع) به ویژه با پای پیاده گفت: در دین مبین اسلام زیارت خانه خدا و مرقد ائمه اطهار (ع) را از امور مهم و معنوی شمرده شده که پاداش‌های دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

وی زیارت قبر اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) را نشانه وفاداری به آن‌ها دانست و افزود: اهل‌بیت (ع) برای زائران خود ارزش و مقام والایی قائل می‌شوند.

سخنران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه از اوایل حکومت اسلامی تا کنون بدعت و شبهات زیادی برای انحراف از دین خدا، جلوگیری از زیارت، توسل و توکل به وجود آمده است،گفت: متاسفانه امروزه بسیاری از افراد گمان می‌کنند اگر درخواستی از اهل بیت (ع) داشته باشند، نوعی بدعت است.

رفیعی ادامه داد: در پاسخ به این شبهه باید بگوییم همه امور در دست خداوند است، اما پروردگار جهانیان برای اجرای آن‌ها واسطه و وسیله قرار داده است و اهل بیت (ع) و قرآن نمونه‌هایی از واسطه‌های فیض الهی در روی زمین هستند.
 
انتهای پیام//آ.ح
 

زیارت قبر اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) نشانه وفاداری به آن‌ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.