فرمانده ناجا گفت: تعدادی از ماموران ناجا به صورت داوطلب برای دفاع از حرم اعزام شدند و ناجا مفتخر است شهید و جانباز مدافع حرم داشته باشد.

حضور ماموران ناجا برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) /وجود ۱۳ هزار شهید در نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده وجود دارد، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار شهید در دفاع مقدس و ۵۰۰۰ شهید برقراری نظم و امنیت در مرز‌های شهر‌ها و مبارزه با قاچاق مواد مخدر به شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به اینکه برای برقراری در مرزها، شهر‌ها و روستا‌ها حضور دارد ماهانه در راه امنیت و برخورد با مخلان نظم تعدادی شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیرو‌های ناجا برای دفاع از حرم اظهار کرد: تعدادی از ماموران ناجا به صورت داوطلب برای دفاع از حرم اعزام شدند و ناجا مفتخر است شهید و جانباز مدافع حرم داشته باشد.

وی در رابطه با شروع هفته پدافند غیر عامل و برنامه‌های ناجا گفت: در بحث پدافند غیر عامل براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح به تمامی سازمان ها، اقدامات لازم چه در مرزها، چه در شهر‌ها و چه در اجرای ماموریت‌ها پدافند غیر عامل کاملا تمرین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار