ووشوکاران فارسی به چهار مدال رنگارنگ دست یافتند.

محمد همایون پور رییس هیات ووشو استان فارس در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: در روز پایانی رقابت‌های ووشو بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی که در سالن شش هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، مصطفی حسن زاده تالوکار فارسی در فرم نن گون، با شکست تمامی رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی ادامه داد: حسن زاده در روز نخست هم موفق شده بود در فرم نان چوان و نن دائو، به دو نشان طلا دست یابد تا به تنهایی ۳ مدال طلا را برای استان فارس به ارمغان بیاورد و ستاره این رقابت‌ها باشد.

رییس هیات ووشو استان فارس افزود: در روز دوم رقابت‌های ووشو بزرگسالان کشور، سامان احمدی دیگر ووشو کار شیرازی در فرم چیانگ شو پس از رضا خلف زاده از تهران الف، نائب قهرمان شد.

در جدول رده بندی تیمی این مسابقات، تیم تهران در دو بخش تالو و ساندا با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های چهارمحال و بختیاری و فارس هرکدام با کسب ۳ نشان طلا و یک نقره به صورت مشترک دوم شدند.

نفرات اول و دوم فرم‌های مختلف تالو و نفرات اول تا سوم مشترک ۱۰ وزن ساندا، جواز حضور در مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران را کسب کردند.

تیم ملی ووشوی ایران آبان ماه سال آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی شانگ‌های چین برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ن

موفقیت تیم فارس در ووشو قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار