جانشین فرمانده سپاه پاسداران بابیان اینکه در برهه کنونی امت واحده اسلامی در حال شکل‌گیری است، گفت: مسلمانان علیه استکبار همدل و همراه هستند.

امت واحده اسلامی در حال شکل‌گیری/ مرگ صهیونیست‌ها یک واقعیت مسلمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سرتیپ حسین سلامی عصر چهارشنبه در همایش تکریم مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان ضمن بیان اینکه همه سرزمین‌های اسلامی امروز علیه استکبار باهم متحد هستند، تأکید کرد: امروز برهه‌ای تاریخی است که جوانان بلاد اسلامی زره جهاد بر تن کرده و با استکبار و ایادی آن در منطقه و جهان در رزم هستند لذا باید گفت: مسلمانان می‌خواهند از اسارت در میدان برده‌داری نوین جهانی نجات پیدا کنند.

وی بابیان اینکه امروز یمن، سوریه، لبنان، ایران، افغانستان، عراق و پاکستان و ... در مسیر بلاد اسلامی به ید واحده و امت واحده بدل شده‌اند، افزود: امروز شاهد هستیم که دل‌های تمام کشور‌های مسلمان باهم پیوند خورده و لذا زمینه‌های شکل‌گیری امت واحده ایجادشده است.

مرگ برای صهیونیست‌ها مسلم است

جانشین سپاه پاسداران بابیان اینکه در جغرافیای جهان دیگر جایی برای سلطه مستکبران وجود نخواهد داشت، ادامه داد: امروز پیام جهان اسلام، اتحاد و همدلی است و ملت‌های مسلمان در جهاد نقش بسزایی دارند، لذا هر سرزمینی که در آن جهاد شکل گیرد، هرگز نمی‌میرد.

سلامی درباره اتحاد کشور‌های اسلامی و قدرتشان در منطقه بیان کرد: در برهه کنونی یمن به دنبال هویت دیرینه خویش است، سوریه زنده محسوب می‌شود و فلسطین در حال افروختن مشعل مقاومت است لذا باید گفت: امروز دیگر آمریکا نمی‌تواند به دنبال ثروت مسلمانان باشد و از سوی دیگر باید گفت: امام امت (ره) روح فرهنگ مقاومت را در بین مسلمانان جهان حاکم کردند و دشمنان تمام توطئه‌های خود را به کار بستند تا در برابر این تفکر بایستند حال‌آنکه جز تحقیر و شکست چیزی نصیبشان نشده است.

وی بابیان اینکه آمریکا موجودی نیست که بشود از او ترسید، بیان داشت: ملت ایران به ندای رهبر خویش گوش فرا دادند و در ۱۳ آبان بار دیگر آمریکا را تحقیر کردند همچنین در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند که پای آرمان‌هایشان هستند و در حوزه اقتصادی امروز نیز باید گفت: وحدت راه پیروزی بر دشمنان است، امروز انقلاب اسلامی در تمام جهان نفوذ پیداکرده و مرگ برای صهیونیست‌ها به یک واقعیت جهانی و مسلم بدل شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.