مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی گفت:شستشوی ۲۰۸ کیلومتر از شبکه توزیع آب پنج شهرتوسط شرکت آب و فاضلاب خوی داده شد.

 سلطانعلی ولیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی درگفتگو  با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی و بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان در شهرها، شرکت آب و فاضلاب خوی، نسبت به شستشوی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب این شهر‌ها اقدام کرد.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی اظهار داشت: عملیات شستشوی شبکه توزیع و خط انتقال آب با هدف رسوب زدائی وتخلیه رسوبات انجام گرفته است.
 
وی افزود: شبکه توزیع و خط انتقال آب در شهر‌های زیر نظرشرکت به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، ارتقا سطح بهداشت و کیفیت آب مصرفی مشترکین بصورت کامل با هماهنگی و نظارت کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان، شستشو و به نحو کاملا فنی و اصولی اقدام گردید.
 
وی با اشاره به اینکه ۲۰۸ کیلومتر از شبکه توزیع آب در هفت ماهه سالجاری شستشو داده شد گفت: شستشو و لایروبی شبکه‌های آب از اهم اولویت‌های مهم کاری در این شرکت و در راستای خدمات بهتر به شهروندان می‌باشد.

ولیزاده ادامه داد: با توجه به اهمیت شستشوی شبکه‌های توزیع آب شرب و دسترسی مشترکین محترم به آب شرب سالم و بهداشتی که همانا رسالت ذاتی شرکت‌های آب و فاضلاب بوده اقدام گردید.
 
لازم به توضیح است که شرکت آب و فاضلاب خوی امور آب و فاضلاب شهر‌های خوی، فیرورق، ایواوغلی، دیزج دیز و قطور را مدیریت می‌کند.
 
انتهاس پیام/م
 

شستشوی شبکه توزیع آب در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.