مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت:با خوش اخلاقی و رفتار صحیح با یکدیگر دغدغه و مشکلات فردی و اجتماعی خود را باید کاهش دهیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در مجمع عزاداران دهه آخر صفر در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران اظهار کرد: چهارده معصوم سنت‌های مهم اسلامی را برای پیشرفت جامعه معرفی و مردم را به انجام این سنت‌ها سفارش کرده‌اند.

وی افزود: خوش‌خلقی و رفتار پسندیده از سفارش‌های بزرگان دین به مردم بوده است؛ زیرا جامعه و کشور اسلامی ایران برای وحدت و انسجام به خوش‌خلقی مردم و مسئولان نیاز دارد تا با این روش همه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و متحد شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با انتقاد از بداخلاقی برخی مسئولان و شخصیت‌های علمی کشور، تصریح کرد: افزایش مسئولیت و علم و ثروت نباید وسیله‌ای برای بداخلاقی و بدخلقی با مردم و زیردستان شود.

وی ادامه داد: مدیران و شخصیت‌های بزرگ علمی و مذهبی با اخلاق نیکو و خوش رفتاری و گذشت باید مردم را به سمت خود جذب کنند و مایه وحدت بین مردم باشند و اندیشه‌های ناب اسلامی و انقلابی را در جامعه گسترش دهند که تحقق این موضوع برای اعتلای کشور لازم است.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان این که همه اقشار و گروه‌های سنی مردم دارای احترام هستند، تصریح کرد: افراد مسن، جوان، کودکان، زن، مرد و... همگی باید مورد احترام باشند، اما جوانان به لحاظ موقعیت سنی و شور و انرژی که دارند باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خوش‌خلقی و توجه به مکارم اخلاقی همواره مورد توصیه و توجه پیامبر اسلام(ص) بوده است، گفت: مسلمانان و دوستداران پیامبر باید همواره به این توصیه‌ها توجه کنند و صمیمیت و مهربانی را در بین خود بیش از بیش گسترش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه خوش‌خلقی باعث پیشرفت و رفع مشکلات می‌شود، خاطرنشان کرد: با خوش اخلاقی و رفتار صحیح با یکدیگر دغدغه و مشکلات فردی و اجتماعی خود را باید کاهش دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.