سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد هافبک عراقی پرسپولیس و هافبک برزیلی کاشیما آنتلرز را با هم مقایسه کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
به همین بهانه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا عملکرد بشار رسن هافبک عراقی پرپولیس و لئو سیلوا هافبک برزیلی کاشیما را در بازی رفت با هم مقایسه کرده است.
بر اساس این گزارش در بازی رفت، رسن ۶۰ بار و سیلوا ۶۴ بار توپ را لمس کرد.
دقت پاس هافبک پرسپولیس ۷۸ درصد و سیلوا ۷۵ درصد بود. رسن ۳۶ و سیلوا ۴۰ پاس به هم تیمی‌های خود دادند. در نبرد‌های نفر به نفر رسن ۸ بار و سیلوا ۵ بار پیروز شد.
بشار رسن یک تکل و سیلوا ۲ تکل را برد.
با توجه به احتساب این آمار و ارقام می‌توان این طور نتیجه گرفت که قدرت این دو هافبک خارجی به هم نزدیک بوده است؛ و حالا باید دید در بازی روز شنبه در مصاف باهم چه خواهند کرد.
علاوه بر این، در بخش تیمی آمارها ها نشان می دهد  بازیکنان  کاشیما آنتلرز در بازی رفت ۳۹۷ پاس رد و بدل کردند که این تعداد در بین بازیکنان پرسپولیس ۳۱۶ بود.
دقت پاس برای کاشیما ۷۰ درصد و برای پرسپولیس ۶۴ درد بود.
بازیکنان پرسپولیس در ۵۴ مورد نبرد‌های نفر به نفر پیروز بودند و ژاپنی‌ها در ۵۷ مورد.
در زدن تکل موفق پرسپولیسی‌ها ۱۱ و کاشیما ۱۶ بار موفق بودند، در ایجاد شانس گل کاشیما ۶ و پرسپولیس ۵ موقعیت داشت. هر دو تیم ۲ شوت در چارچوب داشتند که البته برای کاشیما ۲ گل را در پی داشت.
این آرمار‌ها هم نشان دهنده قدرت تقریبا برابر دو تیم در بازی رفت است.


بیشتربخوانید:

مدافع کاشیما: گل اول در دیدار برگشت، قهرمان را تعیین می‌کند

نمرات فنی بازیکنان دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز اعلام شد+ عکس

بیرانوند بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد

رویترز: برانکو روی «یار دوازدهم» تیمش حساب باز کرده است



انتهای پیام/

توان برابر رسن و سیلوا در میانه میدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار