سامسونگ اعلام کرده است که نسخه بتای اندروید ۹ پای با رابط کاربری One UI تاریخ ۱۵ نوامبر برای Galaxy S9، S9 Plus و Galaxy Note 9 عرضه می‌شود.

نسخه بتای اندروید پای برای گوشی‌های سامسونگ 15 نوامبر منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانگونه که در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ مشخص شده بود، این کمپانی کره‌ای اعلام کرد که قرار است سیستم عامل اندروید پای برای پرچمداران این شرکت با رابط کاربری جدید سامسونگ به نام One UI عرضه شود. این رابط کاربری یک پوسته دوباره طراحی شده دارد که روی سادگی و آسانی کار با آن تمرکز کرده است.

بر اساس اعلام این کمپانی، اولین نسخه بتای اندروید پای با رابط کاربری جدید سامسونگ قرار بود برای پرچمداران این شرکت یعنی Galaxy S9، Galaxy S9 Plus و Galaxy Note 9 تا پایان ماه نوامبر عرضه شود. اگر این اطلاعات چندان واضح به نظر نمی‌آمدند، نمایندگی سامسونگ در آلمان با خبر خود اطلاعات را در اختیار کاربران قرار داده است.

از طریق چت پشتیبانی سامسونگ در آلمان مشخص شده است که تاریخ دقیقی که برای عرضه اولین نسخه بتای اندروید پای روی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در نظر گرفته شده، 15 نوامبر (24 آبان) است. این تاریخی است که سامسونگ برای انتشار اندروید 9 در آلمان در نظر گرفته است و از آنجایی که برنامه بتای سامسونگ قرار است در آمریکا و کره جنوبی هم اجرا شود، این تاریخ احتمالا کمی تغییر کند.

این اطلاعات از کارمندان بخش پشتیبانی سامسونگ گرفته شده اما این کارکنان بهترین منبع برای گرفتن اطلاعات نیستند پس نمی‌توان چندان به این تاریخ اعتماد کرد. در هر صورت، به نظر می‌رسد که کاربران قادر خواهند بود تا با رابط کاربری جدید One UI روی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ خود که امسال تولید شده‌اند، کار کنند.

سامسونگ اعلام کرده است کاربرانی هم که گوشی‌هایی از سال 2017 دارند نباید نگران دریافت اندروید پای با رابط کاربری One UI باشند چرا که ظاهرا قرار است دارندگان Galaxy S8، Galaxy S8 Plus و Galaxy Note 8 اوایل سال 2019 یعنی در ماه ژانویه و همزمان با عرضه نسخه نهایی اندروید 9.0 پای، این سیستم عامل را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر


انتهای پیام/

بتای اندروید 9.0 Pie برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ 15 نوامبر عرضه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار