عضو تیم ملی غریق نجات گفت: سعی می‌کنم در میان سه نفر برتر مسابقات جهانی غریق نجات قرار بگیرم.

حمید قدسی نژاد عضو تیم ملی غریق نجات و جز نفرات اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره این رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود. هر دوره نیز نسبت به دور گذشته سطح کیفی مسابقات افزایش پیدا می‌کند. این رقابت‌ها در دو بخش ساحلی و استخری برگزار می‌شود که کشورمان در هر دو بخش نماینده دارد. جالب است بدانید رئیس فدراسیون نیز به عنوان ورزشکار در رقابت‌های جهانی حضور خواهد داشت.

او درباره حریفان و کشور‌های صاحب نام در این رشته و در مسابقات جهانی اظهار کرد: استرالیا، نیوزلند، کانادا، آلمان و ایتالیا از قدرت‌ها و حریفان اصلی هستند.

قدسی نژاد افزود: این سومین دوره‌ای است که در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنم. در دوره‌های قبل موفق به کسب چند مدال طلا، نقره و برنز شده ام. در این دوره قرار است در مواد ۲۰۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل آدمک، ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی و ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ با پای غواصی حضور پیدا کنم.

قدسی نژاد خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم در میان سه نفر اول باشم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

ملی پوش غریق نجات درباره چگونگی امکانات در این رشته ادامه داد: خوش بختانه امکانات خوبی در اختیار داریم. فدراسیون نیز حمایت‌های قابل توجهی از ما دارد. نوری خود ورزشکار این رشته هم هست و مشکلات را می‌داند.

او درباره وضعیت رشته غریق نجات در کشور و پشتوانه سازی تصریح کرد: امسال برای اولین بار لیگ زیر ۱۸ به صورت منطقه‌ای و لیگ برتر نیز برای سومین سال پیاپی برگزار شد. برگزاری لیگ زیر ۱۸ سال نشان می‌دهد برنامه ریزی برای پشتوانه سازی وجود دارد.


بیشتر بخوانید:رئیس فدراسیون غریق نجات به عنوان ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!

نائب رئیس کمیته غواصی: در سمینار بین المللی دانش افزایی غواصان، مدرسین ما با علم روز دنیا آشنا می‌شوند

عضویت در کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی


انتهای پیام/

اظهارات قدسی نژاد درباره مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار